Hei,
Samsung DCB-B853Z/XEE digiboksi ei nyt suostu lukemaan TV korttia (Surf paketti Soneralta).
Vika ilmeentyi sen jälkeen kun kaapelissa oli häiriö parina päivänä Kesäkuussa, ettei mitään näkynyt (siis maksullisia kanavia). Laitoimme niinkuin neuvottiin TV:n sekä digibox'in takaisin tehdas asetuksiin (Vanhempi Finnsat digibox oli heti ok), mutta Samsungin kortinlukijassa näkyi olevan vikaa. Se vain näyttää viestiä (No card inserted ). Kirjoitan tätä Hra. Wilmot'in puolesta, kun on Englantilainen, eikä Suomi vielä suju.
Tämä Samsung on tuonut harmia alusta asti, kun se saapui "uutena" (Ruotsista...epäilen) hänelle, se jouduttiin heti lähettään takuuhuoltoon. Kovalevy oli vaihdettava!!!Se kun oli VIALLINEN!!! (eivätpähän uutta antaneet tilalle)
Kysymys nyt on se ,että [u:341wrtid]eikö Samsung digiboksille annettu 24kk takuu,[/u:341wrtid] jotta voin sen pakata ja viedä postiin Hra. Wilmot'in puolesta.
Ei ole teidän Kulta-asiakas kovin tyytyväinen Soneralta saatuihin tuotteisiin ja palveluihin just nyt.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.