Hei. Tilasin soneran verkokaupasta (17.7.2016) Asuksen GL552VW läppärin lukioon joka saapui postiin 19.7 . Kävin hakemaan läppärin postista ja kun käynistin läppärin ensimmäistä kertaa huomasin että näyttö oli rikki sillä näyttöön jää haamukuvia ja näyttö on tosi himmeä vaikka asetuksissa lukee että kirkaus on täysillä. Yritin asentaa ajurit ja muita tarvittavia tiedostoja mutta vika ei lähtenyt.. Soitin Asuksen asiakaspalvelijalle ja he neuvoivat viemään läppärin takaisin jälleenmyyjille sillä läppärille ei voida tehdä mitään koska se on viallinen.. Pakkasin läppärin ja vein sen seuraavana päivänä huoltoon ja he ottivat sen sitten vastaan.. Nytten 6 päivää myöhemmin SCF- huollon seurantapalvelussa näkyy että "laite on saapunut " jo 5 päivää eikä laitteelle ole tehty mitään vielä.. Niinkuin jo viestissä mainitsin että ostin läppärin lukion ensimmäiselle vuodelle ja tarvitsen sen ennen lukion alkua sillä puolet minun kirjoistani on digitaalisia ja läppäriä tarvitaan paljon mm.. lukkarin tekemiseen.. Voinko mitenkään purkaa kauppoja tai saada uuden läppärin tilalle jos läppäri ei saavu huollosta ensi-viikkoon mennessä? Olen lukenut paljon arvosteluja SCF- huollosta ja niitten huonosta ja kauan kestävästä palvelusta.Syy ei ole minun että sain viallisen läppärin ja että joudun myös kärsimään siitä viellä.. Kiitoksia!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.