Skip to main content

Prepaid liittymän voimassaoloaika!

  • 11. joulukuuta 2014
  • 7 kommenttia
  • 12 katselukertaa

Latasin saldoa sonera easy prepaid liittymääni joka on ollut käytössä monta vuotta, pari viikkoa sitten tuli tekstiviesti että pitäisi lataa saldoa mikäli haluan jatkaa liittymän käyttöä. Latasin tänään 10 euron edestä saldoa jonka perään tuli viesti että liittymällä on nyt 10 euroa saldoa ja voimassaoloaika on 15.1.2014???
ja viestissä joka pari viikkoa sitten tuli luki että voimassaoloaika on 14.1.2014 elikkä aika piteni päivällä?? :/

EDIT: asia korjaantui itsestään!

  • 5. helmikuuta 2014
Sama homma! Latasin saldoa 29.1.2014 mutta voimassaoloaika ei pidentynyt, vaan pysyi yha edelleen samassa eli 8.5.2014. En tieda, kaynko Suomessa ennen tuota, joten nahtavaksi jaa, onko numero toiminnassa vai ei.

Mistahan tama johtuu?

  • 6. helmikuuta 2014
Hei MLSuomi! Lisäätkö vielä liittymänumerosi muodossa 0401234567 käyttäjätunnuksen profiiliin asiakasnumeron tilalle (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin katsotaan mikä siellä on homman nimi.

  • 11. helmikuuta 2014
Soneralle tiedoksi: pyydetty on tehty. Lisana viela, etta liittymani/numeroni on ollut kaytossa jo useamman vuoden ja tama on ensimmainen kerta, kun nain tapahtuu. Kiitos.

  • 11. helmikuuta 2014
Hei taas! Järjestelmissämme viimeisenä voimassaolopäivänä näkyy tällä hetkellä 29.01.2015. Asia on siis kunnossa. Saatko edelleen tuon väärän päivämäärän, jos lähetät viestin EASY VOIMASSA numeroon 15400?

  • 12. helmikuuta 2014
Hei. En voi lahettaa viestia, silla en ole Suomessa enka tieda, milloin menen sinne seuraavan kerran. Jos teilla kuitenkin nakyy 29.1.2015, niin asia taitaa olla silta osin kunnossa. Toivotaan ainakin niin.

  • 12. helmikuuta 2014
Hei MLSuomi !

Tarkistin vielä asian, eli viimeinen voimassaolopäivä on 29.1.2015.

  • 12. helmikuuta 2014
Hienoa! Kiitos!

Vastaa