Skip to main content

SOPIMUKSEN JATKAMINEN

  • 11. joulukuuta 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei
Uusin laajakaistasopimustani tällä viikolla. Vanhaan sopimukseen kuuluivat nettiturva ja -arkisto.
Tänään nettiarkisto pyytää uutta salasanaa ja kun yritän sen saada niin meil-osoitettani ei tunneta ja sähköpostiini ilmestyy teksti englanniksi, jota tuskin ymmärrän, mutta ilmeisesti se tarkoittaa että minua ei systeemi tunnista. Missä vikaa uusisopimus ei sisällä nettiarkistoa vai kuinka? Miten saan siellä olevan arkiston käyttööni, jos se ei kuulu uusittuun sopimukseen?
terveisin hannu
@pp.inet.fi

  • 24. toukokuuta 2013
Moi LUUKKU 123,
Kyllä se nyt siltä näyttäisi että Nettiarkistoa ei uudessa sopimuksessa ole mukana lainkaan. Ota pian yhteyttä Myyntipalvelumme maksuttomaan numeroon 0800133133 niin saadaan palvelu sinulle pian uudelleen käyttöön :)

  • 24. toukokuuta 2013
Mia kirjoitti:
Moi LUUKKU 123,
Kyllä se nyt siltä näyttäisi että Nettiarkistoa ei uudessa sopimuksessa ole mukana lainkaan. Ota pian yhteyttä Myyntipalvelumme maksuttomaan numeroon 0800133133 niin saadaan palvelu sinulle pian uudelleen käyttöön :)


Mainoksessa ei sanota, että jatkosopimus ei sisällä Nettiarkistoa. Mainoskirjeen mukaan sopimusjatkon olisi voinut hoitaa netissä, mutta se ei minun taidoillani onnistunut (vai oliko sekin harhautusta?)
Soitin äsken myyntipalveluun, josta vastattiin, että se pitää ostaa erillisenä. En suostu siihen. Haluan vain nettiarkiston (noin 4,3 gigaa) itselleni, jollakin tietovälineenä. Vaikka nettitikulla. Antti Salo siellä etsii vastausta siihen miten asia hoidetaan.
Palvelun laatu ei ole luotettavaa, kun tälläistä pääsee tapahtumaan. Pitäisi huomauttaa asiasta vaikka tekstiviestinä, kun myynti ei voi lähettää edes sähköpostia.

Vastaa