Hei,
Soitin asiakaspalveluunne 20.12.2013 ja irtisanoin nettitikku-liittymäni. Asiakaspalvelija kertoi laskutuskauden loppuvan 10.1.2014 ja antoi vaihtoehdoiksi, että pidän nettitikun toiminnassa 10.1. saakka, jolloin laskutuskausi olisi kokonainen tai sitten sen voisi irtisanoa samantien.
Sanoin, että sopii hyvin, että toimii vielä 10.1 asti ja laskutus siihen saakka.
No, 20.12.2013 nettitikku kuitenkin lopetti toimintansa (huomasin 21.12 kun sitä käytin) mutta en kuitenkaan soittanut asiakaspalveluun, koska ajattelin että asiakaspalvelija olikin irtisanonut ja lopettanut nettitikkuliittymän samantien ja koska minulla myös laajakaistaliittymä käytössä, en ilman nettiä jäänyt.
Tänään sain kuitenkin laskun ajalta 11.12.2013-10.1.2014 jossa minua laskutettu nettitikusta koko ajalta.
Onko mahdollista saada laskuun korjausta??
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.