Tilasin netin kautta kanavapaketin, ja pian sen jälkeen (19.4. klo 15:14) Soneran asiakaspalvelusta oli yritetty soittaa minulle. Yritin soittaa takaisin, ja pitkällisen jonottelun ja valikkoseikkailun jälkeen pääsinkin asiakaspalvelijan juttusille. Asiakaspalvelija oli oikein mukava ja ystävällinen. Hän katsoi koneelta, että minulla ei ollut mitään kanavapakettia tilauksessa, mutta laittoi haluamani paketin tilaukseen ja sain asian näin hoidettua. Hänkin näki, että minulle oli koitettu soitella, mutta tietokoneella ei lukenut miksi.
Ajattelin että nyt on kaikki kuitenkin ok, ja ne tilaamani kanavatkin alkoivat samana iltana näkymään.
No eipä siinä, heti seuraavana päivänä (20.4. klo 11:42) asiakaspalvelusta oli taas yritetty soittaa.
Asiani on se, että olen töissä arkisin klo 9 - 17 ja sinä aikana en voi vastata puhelimeen. Enkä mielellään taas jonottaisi puhelimessa - varsinkaan kun siellä ei sitten osata sanoa että miksi on koitettu soittaa.
Yritin etsiä Soneran sivuilta josko löytäisin jonkun sähköpostiosoitteen mihin ottaa yhteyttä, mutta enpä moista löytänyt. Voiko Soneran asiakaspalvelijat ottaa yhteyttä muuten kuin puhelimitse? Ja miten saisin sanan perille, että minua on turha tavoitella puhelimitse ennen klo 17:00?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.