Toimitusvirhe nopeuden nostossa - laajakaista mykkänä....
Naapurin Matti, vanhempi herrasmies Ruokolahdella, teki 30.6 sopimuksen nopeuden nostossa. 12.7 siihen asti moitteettomasti toiminut linja mykistyi. Matti soitti murheissaan, testattiin linjaa useammalla modeemilla. Soitin tekniseen tukeenne. Vastaus oli, että muutostyö on käynnissä, asentaja ei ole kuitannut valmiiksi. Mutta jos linja ei huomenna toimi, pitää tehdä vikailmoitus. 13.7 soitin ja tein vikailmoituksen. Vastaanottaja ilmoitti, että selvä ristikytkentävirhe, kun ADSL-valo modeemissa palaa, mutta linja näkyy olevan alhaalla. 14.7 Matti poikkesi kertomaan, että eipä toimi vieläkään. Soitin tekniseen tukeen, josta kerrottiin, että on suoritettava toimituksen tarkastus ja se saadaan tehtyä viimeistään 22.7. Eli kun teidän asentajat ovat tehneet virheen, niin asiakas joutuu olemaan kymmenen päivää ilman laajakaistayhteyttä. Hävytöntä toimintaa!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.