Skip to main content

Spotify Premium ongelma


Moi!

Tilattiin vähän aika sitten (31.5) Soneran Laajakaista Extra 10/2M, johon luvattiin Spotify Premium 2 kuukaudeksi ilmaiseksi mukaan. Siitä ei ole tosin tähän päivään mennessä (7.6) kuulunut muuta kuin salasananvaihtosähköposti. Vaihdoin salasanan ja kun kirjauduin sisään, huomasin että Spotify on pysynyt Open-versiossa. Teihin on oltu yhteydessä parikin kertaa, mitään ei ole tapahtunut muuta kuin ohjaus salasanan vaihtosivuille. Luin toisesta aiheesta, että jollakin muulla on ollut samanlaisia ongelmia kuin minulla. Omilla sivuilla lukee, että Spotify Premium on aktivoitu. Miksi se ei sitten näy, ja mainoksia sataa?

Kiitos jo etukäteen vastauksista.

12 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 8. kesäkuuta 2011
Mulle sanottiin ettei sitä saa olemassa olevaan Spotify-tiliin liitettyä (tosin ei sanottu tilausvaiheessa). Laitettiin Spotify-tilaus uudelle sähköpostille 6.6. mutta vieläkään ei ole tunnuksia tullut. Omat sivut sanovat että tilaus on kesken.

  • 0 kommenttia
  • 9. kesäkuuta 2011
Prompter: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa tilannettasi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

  • 0 kommenttia
  • 9. kesäkuuta 2011
Hei,

meille ei ole tullut vielä ensimmäistä laskua, enkä löytänyt asiakasnumeroa omilta sivuilta tai tilausvahvistussähköposteista.

  • 0 kommenttia
  • 10. kesäkuuta 2011
Asiakasnumeron sijaan voit lisätä laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.

  • 0 kommenttia
  • 10. kesäkuuta 2011
Mistä löydän sen? Omilla sivuilla on linkkejä vaikka minne, muttei esimerkiksi johonkin hyödylliseen kuten "tietoja laajakaistaliittymästäsi"

  • 0 kommenttia
  • 10. kesäkuuta 2011
Liittymänumeron löydät tilausvahvistuksestasi. Jos rekisteröidyt Omille sivuille verkkopankkitunnuksilla, niin näet asiakasnumerosi, vaikka sinulle ei ole vielä lähtenyt yhtään laskua.

  • 0 kommenttia
  • 14. kesäkuuta 2011
Tilasin 6.12. pelkän palvelun Spotify Premium. Sähköpostiviesti lisenssikoodin saapumisesta 24h kuluessa saapui, mutta koodia ei koskaan tullut. Minulla on ollut Soneran kautta ennemminkin sama Spotify-palvelu, joten palvelun uudelleenaktivointi vanhalle tunnukselle on tässä kyseessä. Voisitteko tarkistaa mikä mättää?

  • 0 kommenttia
  • 14. kesäkuuta 2011
Asta kirjoitti:
Liittymänumeron löydät tilausvahvistuksestasi. Jos rekisteröidyt Omille sivuille verkkopankkitunnuksilla, niin näet asiakasnumerosi, vaikka sinulle ei ole vielä lähtenyt yhtään laskua.

Laitoin tilausnumeron asiakasnumerokseni. Voisitko tarkistaa asian osaltani?

  • 0 kommenttia
  • 15. kesäkuuta 2011
Hei tpp ja Prompter, Spotify Premiumin aktivointia varten tarvittavat linkit on lähetetty sähköposteihinne.

  • 0 kommenttia
  • 15. kesäkuuta 2011
Kokeillaan jos apu löytyisi tätä kautta. Puhelinpalveluun ei ole aikaa soitella ja netin kautta lähetettyyn kyselyyn ei ole tullu vastausta parin päivän aikana.

Ongelma siis sama kuin muilla. Tilasin Spotify Premiumin netin kautta viikonloppuna ja maanantaina tilaus näyttikin olevan jo voimassa, mutta minkäänlaisia tunnuksia ei ole tullu Soneran eikä gmailin posteihin. Toivottavasti probleema ratkeaa pian.

  • 0 kommenttia
  • 15. kesäkuuta 2011
Hei jpl, tilauksesi Spotify Premiumista on tullut perille, mutta tilausvahvistusta tai aktivointilinkkiä ei näytä lähteneen. Laitoin asian selvitykseen. Saat aktivointilinkin sähköpostiisi heti kun mahdollista. Pahoittelut viiveestä.

  • 0 kommenttia
  • 20. kesäkuuta 2011
jpl: Spotifyn rekisteröimislinkki on lähetetty sinulle tänään.

Vastaa