Skip to main content

Jatkuva liikalaskutus

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Mistä tämä laskuun jatkuvasti tuleva virhe johtuu. Kesäkuussa liikaa, heinäkuussa liikaa, elokuussa liikaa.Minulla pitäisi kuukausimaksu olla 39.90. Nyt tuli lasku heinä/elokuulta. teknisen virheen vuoksi oli heinäkuu jäänyt laskuttamatta. Noilta kahdelta kuulta lasku oli 88.17 euroa, lisäksi postitse lähetetty lasku 1.01 euroa lisää. Oman laskuopin 2*39.90=79.90 euroa. Kellä on laskimessa vikaa, ettei tuota saa korjattua?

3 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 28. syyskuuta 2011
Vastaan itse vielä tähän viestiin kun huomasin takasivulla lisää tekstiä.
Eli tämmöistä löytyi.
Kuukausimaksut
sonera viihdepaketti 01.07-13.07 13pv 18,38e
määräaikainen sopimus voimassa 13.07.2011 saakka

Sonera viihdepaketti 14.07-31.07 18 pv 23.17 e
Tarjoushinta laskutusjaksolla 23,17e, normaalihinta 26,08e
Määräaikainen sopimus voimassa 13.07.2013 saakka
Kanavapaketti mtv 3 01.07-13.07 13 pv 6,27e

Mitä perkelet.. ?? En ole yhtäkään noista tilannut. En saanut liittymän avattuani sitä luvattua ilmaista kanavaa kuukaudeksi. Asiakaspalvelun kanssa puhelimitse siitä keskusteltuani, sain tuon mtv 3 paketin sitten kuukaudeksi. Sovimme sitten että ennenkuin määräaika menee umpeen, ilmoitan siitä asiakaspalvelulle netin kautta. Näin teinkin tuossa puolessavälissä kuuta. Kas kummaa, seuraavana päivänä oli mtv3 kanavapaketti kadonnut. Sain nauttia siitä 2 viikkoa kuukauden sijasta. Ja nyt perkele kehtaatte vielä yrittää laskuttaa siitä ilmaiskuukaudesta. Vaihtakaa nyt helvettivie henkilökunta sinne asiakaspalveluun, jos ette osaa hommianne hoitaa. Toivon että oikaisette tuon mokanne ja otatte pikaisesti yhteyttä minuun. Senttiäkään en ylimääräistä maksa, asia menee varmasti eteenpäin.

  • 0 kommenttia
  • 29. syyskuuta 2011
Asiakastietojemme mukaan olet tilannut Viihdepaketin ja KotiTV on kytketty käyttöösi 27.5.2011. Kampanjaan kuului MTV3-kanavapaketti 1 kuukauden ajaksi maksutta. MTV3-kanavapaketti lisättiin kuitenkin mukaan vasta 28.6.2011 laittamasi palvelupyynnön perusteella. Laskullesi on silloin tehty myös 14,95eur hyvitys, joka näkyy heinäkuussa erääntyneellä laskulla. Kyseinen hyvitys on MTV3-kanavapaketista.

9.7.2011 jättämäsi palvelupyynnön perusteella huomattiin, että liittymäsi hinnoittelu ei mene Viihdepaketin hinnoittelun 39,90eur/kk mukaan. Tämä on korjattu sinun kanssa käydyn puhelinkeskustelun jälkeen. Meillä on käytössä päiväkohtainen laskutus, jonka vuoksi laskulla näkyy 2 eri hintariviä heinäkuun kuukausimaksun osalta. Puhelinkeskustelun perusteella on tehty myös MTV3-kanavapaketin irtisanominen. MTV3-kanavapaketin veloitus on hyvitetty sinulle etukäteen heinäkuussa erääntyneellä laskulla.

Mikäli haluat keskustella asiasta lisää, suosittelen jättämään palvelupyynnön Omien sivujen kautta.

  • 0 kommenttia
  • 29. syyskuuta 2011
Asia selvitetty puhelimitse. Nämä laskut voisi esittää niin, ettei tarvitse insinööriä niitä tulkkaamaan.

Vastaa