Skip to main content

iPhonen laturi rikki (takuuasia)

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 113 katselukertaa

iPhonestani hajosi laturin "pää", eli se litteä pistorasiaan menevä osa. USB-piuha toimii kyllä. Soneran sivuja selaillessani löysin linkin, jonka takaa löytyi iPhone-kauppiaat, joiden pitäisi tämä takuuasia ilmeisesti hoitaa. Ennen kuin lähden kävelemään lähimpää Experttiin, kysyn varmuuden vuoksi että hoituuko asia sitä kautta vaikkei kyseinen liike varsinainen Sonera-kauppa olekaan? Jos ei hoidu, miten tämä pitäisi hoitaa?

3 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 10. maaliskuuta 2012
Hei 0mh: Mikäli sinulla on Soneran kytkysopimuksella oleva iPhone ja siinä takuu vielä voimassa, pitäisi tuo asia hoitua myös Expert-liikkeessä mikäli he toimivat iPhone-kauppiaina. Ensisijaisesti takuu / huoltoasioissa oheistamme asiakkaita menemään Sonera Kauppaan.

  • 0 kommenttia
  • 21. maaliskuuta 2012
Tarvitsenko Expertille mukaan jotain papereita takuun todistukseksi? Jos kyllä, niin mitä? En muista erityistä takuutodistusta koskaan nähneeni sen kummemmin kuin kuittejakaan. Vaikka voi kai sitä jotain jostain löytyä jos lähtisi kaivelemaan...
Mutta siis onko liikkeessä joku systeemi, josta he sähköisesti esim. laitteen sarjanumeron perusteella näkevät takuun voimassaolon?

  • 0 kommenttia
  • 24. maaliskuuta 2012
Hei 0mh: Kauppiaiden pitäisi nähdä omista järjestelmistään puhelimen takuuaika, mutta voit varmuuden vuoksi ottaa tilausvahvistuksen mukaan liikkeeseen.