Skip to main content

Sonera leikkii asiakkaillaan

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

On hienoa olla Soneran asiakas vuodesta 1990 ja laskutus keskimäärin 500 €/kk, kun yllättäen saa ilmoituksen että olemme vastaanottaneet irtisanomisilmoituksenne, jota en ikinä ole tehnyt.
Kun vihdoin sain ihmisen kiinni tuon typerän koneen sijasta, hän kertoi että liittymä oli irtisanottu maksamattomien laskujen johdosta, JOTKA HÄNKIN MYÖNSI MAKSETUKSI JO KOLME VIIKKOA ENNEN IRTISANOMISKIRJEEN PÄIVÄYSTÄ.
Koomisin piirre oli että sain uhkauksen irtisanomisesta yli kuukausi ko. "omasta irtisanomisestani" ja jopa kolme viikkoa todellisen liittymän purkamisen jälkeen.
Arvata voi mikä oli kuluttajaneuvojan kanta ...
Tässä putiikissa kun ei vain saa ketään ihmistä kiinni jolle reklamaation jättäisi, ei edes sähköpostiosoitetta.

Entinen Asiakas

  • 14. maaliskuuta 2011
Liittymäsi on irtisanottu 14.1.2011 maksamattomien laskujen vuoksi. Asiakastiedoissasi ei näy muuta irtisanomispyyntöä.

Mikäli haluat reklamoida asiasta, voit tehdä sen kirjallisesti osoitteeseen: TeliaSonera Finland Oyj, Asiakaspalvelu, PL 0400, 65101 Vaasa.

Vastaa