Skip to main content

Tekstiviestin lähetys...!!?

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Yritin lähettää textiviestiä eka kertaa omilta sivuilta.
Syy: pc-näppäimillä helpompi kirjoittaa ja tarkoitus oli lähettää useammalle vastaanottajalle samalla kertaa sama viesti....
....mutta persiilleen meni, eihän se toiminut vaan herjaa seuraavaa: [u:3jz9bbe1]"Saldorajan ylittymisen vuoksi viesti voidaan lähettää vain perheliittymiin. Viestiä ei voida lähettää seuraaville vastaanottajille:"[/u:3jz9bbe1] .... vastaanottajia oli 8 kpl ja saldoa yli 50 euroo!!!!???? että ei kai ne viestit netistä voi maksaa niin paljoa että tuo saldo olisi ylittynyt.
Jotkin asiat näissä uusissa TeliaSoneran sivuissa ja asioissa on niin syvältä että....;) ihmetyttää.

Edellisen kerran seikkailin, sekosin, ja selvien ohjeiden ja portaittain etenevän jutun jälkeen pääsin paikkaa missä oliosi pitänyt näkyä puhelimeen lähetetty mms-viesti mutta tulikin ilmoitus ettei minulla ole puhelinnumeroa tmv. hahaaaa. No selvisi se lopulta toisen kirjoittajan ohjeilla joita ei Soneran sivuilta edes löytynyt.

NYT KUITENKIN KYSEESSÄ TUO TOIMIMATTOMUUS OMILTASIVUILTA LÄHETETTÄVILLE VIESTEILLE JA/TAI VALHEELLINEN VÄITE ETTEI SALDOA MUKA OLISI RIITTÄVÄSTI, MITÄÄN SALDORAJAA EN ITSE OLE ASETTANUT!!!!!

1 kommentti

  • 0 kommenttia
  • 2. elokuuta 2011
Hei teepanen: Mitään yleistä vikaa ei ole Soneran Omien Sivujen tekstiviestien lähettämisessä havaittu, mutta selvitetäänpä ongelmaasi hieman tarkemmin. Voitko varmistaa, että profiilistasi löytyvä asiakasnumero on oikein, koska en löytänyt sillä Soneran matkapuhelinliittymiä mutta kiinteä laajakaistaliittymä löytyi. Voisitko myös kertoa millä tunnuksilla kirjaudut omille sivuille?

Lisää asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Vastaa