Skip to main content

Homerun tapahtumat/ laskutus


Moi, olen monta kertaa ollut teihin päin yhteydessä mutta vastausta en saa vaikka teiltä päin luvataan olla yhteydessä. Minulta on veloitettu homerun tapahtumista laskussa, mutta kukaan ei osaa sanoa mistä moinen on ilmennyt ei edes teidän tekninenasiantuntija. Hänelle isot kiitokset siitä että sai laskun jäädytettyä kunnes asiaa selviää. Minulle nimittäin ilmoitettiin tylysti ensimäisellä kerralla että karhukirje tulee perässä jollen maksa, Ensiksi sanottiin että olen soittanut videopuheluita mutta kun en omista kyseistä puhelinta missä moinen toiminta on edes mahdollista niin sanottiin että tilaa itsellesi puheluerittely niin asia selviää. Sekin maksoi 9€ ja tänään se saapui postissa mutta se ei auttanut mitään. Olin paikallisessa soneraliikkeellä tänään selvittämässä asiaa mutta nekään ei osanut neuvoa asiassa. Soittivat laskutukseen ja he lupasivat että teiltäpäin otetaan yhteyttä minuun esimies voimiin, Mutta eipä sieltä soitettu, Soitin neljän aikoihin laskutukseen mutta tunnin jonottelun jälkeen en jaksanut enää odottaa vaan lopetin kun laskutus oli mennyt kiinni viideltä. Kaiken lisäksi minulle selvisi tänään myös se että minulta on veloitettu huhtikuulta ja toukokuulta kans samoista syistä. Olen myös lähettänyt "minun soneran" kautta teille viestiä mutta sama juttu pätee, ei vastausta. Minusta on kohtuutonta vaatia ihmisiä maksamaan laskuja kun ei edes sonera osaa sanoaa mistä ne tulee!! Voisitteko vastata tähän viestiin KIITOS.

13 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 11. elokuuta 2011
Hei mankka. Keskustelupalstan kautta emme pysty tätä hoitamaan, mutta asia laitettiin eteenpäin selvitykseen. Toivottavasti homma ratkeaa pian. Hyvää kesän jatkoa!

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • 0 kommenttia
  • 11. elokuuta 2011
Moi, ja kiitos soitostanne. Tällä tavalla saatiin asia edes eteenpäin.

  • 0 kommenttia
  • 24. elokuuta 2011
Moi, sain asiakspalvelulta viesti 12.8 että reklamaatio on vastaanotettu, mutta vastausta en ole saanut. Kuinka pitkään teillä menee oikein käsittelyssä?

  • 0 kommenttia
  • 30. elokuuta 2011
mankka: reklamaation tekninen selvitys on edelleen kesken ja sinuun otetaan yhteyttä heti, kun selvitys on valmistunut. Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta.

  • 0 kommenttia
  • 30. elokuuta 2011
Moi, tarkistin äsken teiltä saamani viime kuun lasku ja ollan taas veloittamassa homerun tapahtumista?? Sitten minulle luvattiin kans että en joudu maksamaan palvelu maksut jonka minulle on kertynyt tästä sopasta 2 tunnin edestä, silti ollaan näköjään perimässä niitä, miksi?

  • 0 kommenttia
  • 30. elokuuta 2011
Moi mankka. Reklamaation käsittely on tosiaan vielä kesken. Lisäsin sinne kuitenkin tiedon, että reklamaatiossa otetaan huomioon myös uusimman laskun homerun-tapahtumat sekä asiakaspalveluumme soitetut puhelut.

  • 0 kommenttia
  • 1. syyskuuta 2011
Moikka taas kerran!! Tämä on jo kaiken huippu, minulle tuli tänään uusi lasku vaikka edellinen ei ole selvitetty!! Minulle luvattiin että laskut siirtyvät lokakuulle kun asiat on teidän puolesta PAHASTI kesken viellä. Tähän koko farssiin on mennyt yli kuukausi jo ettekä ole vieläkään saanut mitään selville, mutta kyllä laskut tulee!!! !! Eikä se lopu tähän: uudessa laskussa on lisätty palvelumaksut vaikka lupasit (Johannes) puhelimessa että pystyt heti hyvittämään ne pois, kappas kappas ei mitään HYVITETTY, JA homeruntapahtumia on TAAS veloitettu. Mitä teillä siellä maksaa oikein??? Soittopyynnön olen jättänyt/ varannut ja ollut "minun soneran" kautta yhteydessä teihin mutta mitään ei tapahdu. Tuleeko karhukirje perässä jollen maksa elokuun laskua ennen kun asia on tutkittu teidän puolestanne?? Jos te kerran pitäisitte lupauksenne. Olisko nyt jo oikeasti syytä laittaa joku esimies asialle ja soittoja tänne päin KIITOS!!

  • 0 kommenttia
  • 2. syyskuuta 2011
Tilanne on tällä hetkellä se, että kahteen viimeisimpään laskuun (elokuu ja syyskuu) on laitettu maksuaikaa 14.10 saakka, mihin mennessä reklamaatio varmasti saadaan käsiteltyä. Laskut on myös jäädytetty eli niistä ei kerry sinulle viivästyskorkoa. Reklamaatio ei automaattisesti keskeytä laskutusta, mutta sinun ei siis tarvitse vielä maksaa kyseisiä laskuja.

Reklamaation tämän hetkisestä tilanteesta minulla ei ole valitettavasti tarkempia tietoja. Nähtävästi kyseessä on hieman hankalampi tapaus, koska asiaan ei ole vielä löytynyt ratkaisua. Toivottavasti asia saadaan pian kuntoon, jonka jälkeen sinuun tullaan ottamaan yhteyttä.

Mitä tulee palvelupuhelumaksuihin, myönnän virheeni. Unohdin hyvittää ne sinulle jo lähetetyllä laskulla. Mutta kuten jo mainitsin, lisäsin ne reklamaatioon, joten ne otetaan toki huomioon.

  • 0 kommenttia
  • 3. syyskuuta 2011
Virheitä sattuu ei siinä mitään, ihmisiä mehän ollaan. Toivon mukaan kirjoitit reklamatioon, että olet LUVANNUT minulle, että palvelumaksut hyvitetään laskussa.

  • 0 kommenttia
  • 19. syyskuuta 2011
Moikka, tulevaa laskujakso menee poikki 24.9 eikä teltäpäin ole vieläkään soitettu, kiirettä pukkaa jos meinaatte saada asian ratkottua ennen sitä. Miten voolla mahdollista että asain selvittelyssä menee näin kauan. Reklamaatio vastaan otettu neljäs päivä elokuuta..... Ihmettelen....

  • 0 kommenttia
  • 20. syyskuuta 2011
Moi mankka. Laitoin tästä kyselyä eteenpäin ja reklamaatiopuolelta lupasivat ottaa sinuun pikimiten yhteyttä ja kertoa missä asian selvityksen suhteen mennään. Pahoittelut vielä omasta puolestani pitkästä käsittelyajasta.

  • 0 kommenttia
  • 3. lokakuuta 2011
Moikka,
Varmistaisin nyt vaan etten tarvitse maksaa minulle tänään saapunutta uutta laskua kun teillä on edelleen reklamaationi selvittämättä. Olette nyt selvittäneet tätä asiaa kaksi kuukautta, kaunko teillä vielä menee? Lisäksi liittymäni on alkanut pätkiä, siinä missä pitäisi lukea sonera näytöllä niin siinä lukee "ingen service". Puhelut katkeavat yksinkertaisesti aika tiheään tahtiin. Netti kyllä toimii mutta ei puhelut. Ettehän ole sulkemassa liittymääni sieltäpäin?.Kiitos etukäteen.

  • 0 kommenttia
  • 4. lokakuuta 2011
Hei mankka: Selvittelin tätä asiaa ja tämä uusin laskusi on myös "jäädytetty" reklamaation käsittely-ajaksi. Käsittely / tutkinta on edelleen kesken ja kun asia selviää, otetaan sinuun välittömästi yhteyttä.

Olisiko sinulla mahdollista testata sim-korttia toisessa laitteessa vaikka muutaman päivän ajan? Saisimme näin lisätietoa, että onko vika laitteessa vai kenties verkossa.

Mikäli puhelut pätkivät toisellakin laitteella, tulisi sinun tehdä vikailmoitus Tekniseen Tukeemme. Eri yhteydeottotavat löydät osoitteesta: http://bit.ly/p9P19z.

Vastaa