Skip to main content

Thomson TG789 ei löydä internettiä


Osku
Faxaaja
Sain äsken uuden modeemin. Muuten toimii, mutta internet valo ei syty eikä verkkoon pääse. Vanha modeemi toimii moitteetta. Asiakaspalvelu sanoi ettei osaa auttaa, pyysi soittamaan tekniseen tukeen. Siellä puhelin automaatin kanssa jonka vastausvaihtoehdoista ei edes löytynyt oikeata vaihtoehtoa ongelmalle.

Miten saan yhteyden toimimaan Thomson TG789 modeemilla tai ihmisen langan päähän?

edit: typot

  • 18. toukokuuta 2012
Osku: Liittymälläsi on kesken muutos koskien Koti TV -palvelua. Sinulla toimii vielä liittymä ja palvelu omalla modeemillasi. Thomson alkaa toimia siinä vaiheessa, kun saat meiltä tekstiviestin muutoksen läpimenosta. Thomson -palvelureititin siis toimii vain multicast-lähetystekniikkaa käyttävissä Koti TV -liittymissä ja tämä ei ole vielä voimassa sinulla.

Osku
Faxaaja
  • Faxaaja
  • 18. toukokuuta 2012
Kiitos nopeasta vastauksesta :)

No ihmekkös ei toimi :D Tästä ois voinu joku lappu olla paketin mukana. Ok, odotellaan. Osaatko sanoa koska muutos on tehty? Voitko perua vikailmoitukseni?

  • 18. toukokuuta 2012
Osku: Peruin vikailmoituksen ja laitoin toimituspuolellemme kiirehtimistiedon palvelun aktivoimisesta. Voisin arviona heittää maanantain tai tiistain, kun palvelu alkaa toimimaan. Mukavaa viikonloppua.

Osku
Faxaaja
  • Faxaaja
  • 18. toukokuuta 2012
Kiitos, aivan mahtavaa. Hyvää viikonloppua!

Osku
Faxaaja
  • Faxaaja
  • 30. toukokuuta 2012
Tanja kirjoitti:
Osku: Peruin vikailmoituksen ja laitoin toimituspuolellemme kiirehtimistiedon palvelun aktivoimisesta. Voisin arviona heittää maanantain tai tiistain, kun palvelu alkaa toimimaan. .

Mistähän viikosta mahtaa olla kyse. Edelleen tekemättä ;)

  • 31. toukokuuta 2012
Hei Osku

Sinulle olisi pitänyt tulla viestiä tähän muutokseen liittyen. Olihan viesti tavoittanut sinut?

Osku
Faxaaja
  • Faxaaja
  • 31. toukokuuta 2012
Marko- kirjoitti:
Hei Osku

Sinulle olisi pitänyt tulla viestiä tähän muutokseen liittyen. Olihan viesti tavoittanut sinut?
Viesti tuli tänään, aikalailla samaan aikaan sinun viestin kanssa.

  • 5. kesäkuuta 2012
Postissa tuli uusi reititin (Thomson TG789) pari päivää sitten. Tänään tuli viesti että uuden reitittimen voi ottaa käyttöön. Uusi reititin ei vaan löydä nettiä, Internet valo on pimeänä. Vanhalla modeemilla netti toimii ok, mutta tv palvelut ei toimi.

  • 5. kesäkuuta 2012
Hei Sami72

Asia hoituu helpoiten ottamalla yhteyttä Soneran Vikapalveluun, 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai tekemällä asiasta palvelupyynnön. Vikailmoituksen kautta asiaa saadaan tutkittua tarkemmin.

Osku
Faxaaja
  • Faxaaja
  • 21. kesäkuuta 2012
Osku kirjoitti:
[quote="Tanja":l88qfibf]Osku: Peruin vikailmoituksen ja laitoin toimituspuolellemme kiirehtimistiedon palvelun aktivoimisesta. Voisin arviona heittää maanantain tai tiistain, kun palvelu alkaa toimimaan. .

Mistähän viikosta mahtaa olla kyse. Edelleen tekemättä ;)[/quote:l88qfibf]
Ja edelleen tekemättä..

  • 21. kesäkuuta 2012
Hei Osku!

Asia on hoidettu puhelimitse Asiakaspalvelussamme ja sinuun ollaan vielä yhteydessä, kun tekniikan muutos on kunnossa.

Mukavaa kesää!

Osku
Faxaaja
  • Faxaaja
  • 21. kesäkuuta 2012
Moi!

Teillä on nykyään kyllä huikea asiakaspalvelu, kiitos taas :)

Odottelemme siis vielä. Ei tässä mitään hätää ole, vanha systeemi pelaa. Haluisin vaan ton puhelinsovelluksen toimimaan yms.

Osku
Faxaaja
  • Faxaaja
  • 3. elokuuta 2012
Nonni, nyt toimii ku junan vessa. Kaket ja kaikki:)

Vastaa