Skip to main content

Viesti asiakaspalveluun

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Miksi en saa laitettua viestiä asiakaspalveluun Laskutus-> En ymmärrä laskuani -valinnan kautta. Saan koko ajan ilmoituksen että tarkista syöttämäsi tiedot vaikka varmasti ne syötin oikein. Minne voin viestini lähettää, koska tuota kautta se ei onnistu?

1 kommentti

  • 0 kommenttia
  • 31. toukokuuta 2010
Testasin juuri kyseistä lomaketta ja toimi normaalisti. Jos vaikka Puhelinnumero-kenttään kirjoittaa numeron väärässä muodossa, antaa sivu seuraavat ohjeet lomakkeen täyttämisen suhteen:

Huomioithan oikean kirjoitusasun sekä että merkityt kentät ovat pakollisia.

Sähköpostiosoitteen tulee sisältää nimi, @-merkki, domain sekä domainin pääte. (esimerkki@esimerkki.com)

Puhelinnumero tulee kirjoittaa muodossa 0401234567, ilman välimerkkejä.

Asia-kenttään voit syöttää enintään 3000 merkkiä.


T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa