Soneran puhelinmyynti vanhoille asiakkaille [OPT OUT]
Mikä siinä on niin hemmetin vaikeaa? Joka ikinen viikko minulle soittaa joku puhelinmyyjä haluten myydä minulle muutoksia nykyiseen sopimukseeni. Kaikki markkinointiestot on liittymääni/puhelinnumerooni kytkettynä, Robinson, markkinointiviestinnän esto omilta sivuilta, jne... Tuon lisäksi ilmoitan jokaviikkoiselle puhelinmyyjälle, että "EI TARVITSE SOITTAA. Voitko laittaa jonkun merkin siitä sinne asiakasrekisteriin". Mutta ei. Ei ei ei, EI EI EI mene jakeluun!
On se kumma, jos asiakas haluaa tieten tahtoen maksaa liittymästään täyden hinnan ilman HÄNELLE TARPEETTOMIA lisäpalveluita niin eikö sen pitäisi sitten kelvata Sonerallekin? USKOKAA NYT JA ILMOITTAKAA SIITÄ MYÖS NOILLE CALL CENTER- ALIHANKKIJOILLENNE!
Ei minulla muuta Soneraa vastaan ole, netti toimii niinkuin lupaakin jne. Alkaa tämä asiakkuus vaan kyrsiä tuon yhden vaivaisen ongelman takia: EN HALUA MINKÄÄNLAISIA MARKKINOINTISOITTOJA LIITTYEN NETTIYHTEYTEENI.
Ihan oikeesti kohta menee monivuotinen asiakkuus poikki jos tuo YKSINKERTAINEN asia ei pian korjaannu.
On se kumma, jos asiakas haluaa tieten tahtoen maksaa liittymästään täyden hinnan ilman HÄNELLE TARPEETTOMIA lisäpalveluita niin eikö sen pitäisi sitten kelvata Sonerallekin? USKOKAA NYT JA ILMOITTAKAA SIITÄ MYÖS NOILLE CALL CENTER- ALIHANKKIJOILLENNE!
Ei minulla muuta Soneraa vastaan ole, netti toimii niinkuin lupaakin jne. Alkaa tämä asiakkuus vaan kyrsiä tuon yhden vaivaisen ongelman takia: EN HALUA MINKÄÄNLAISIA MARKKINOINTISOITTOJA LIITTYEN NETTIYHTEYTEENI.
Ihan oikeesti kohta menee monivuotinen asiakkuus poikki jos tuo YKSINKERTAINEN asia ei pian korjaannu.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.