Skip to main content

Telian asiakaskysely

  • 16. toukokuuta 2017
  • 6 kommenttia
  • 35 katselukertaa

lasselusse
Meilaaja
Forum|alt.badge.img+3

tuli seuraavanlainen sähköposti, todennäköisesti telian aloittama mutta ulkoistettu.

~~~~~~~~~~~~~

Reply-To: taru.eboreime@aller.com
Sender: Taru Eboreime <noreply@surveypal.com>
~~~~~~~~~~~~~~~

Hyvä Telian asiakas,

Tervetuloa vastaamaan Telian asiakaskyselyyn.
Kyselyn toteuttaa Telian yhteistyökumppani Aller Media Oy.

Pääset vastaamaan lyhyeen kyselyymme alla olevasta linkistä
Klikkaa tästä

Kaikkien 24.5.2017 mennessä kyselyyn vastanneiden kesken arvomme
Huawei P10 matkapuhelimen (https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelin.aspx?PhoneName=Huawei+P10),
Playstation 4 Pro pelikonsolin (https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/tarvike.aspx?AccessoryName=Sony+PlayStation+4+Pro+-pelikonsoli)
sekä kymmenen 20 €:n S-ryhmän lahjakortteja.

Jos linkki ei aukea klikkaamalla, kopioi se selaimen osoiteriville hiiren oikean painikkeen avulla.
Linkki on henkilökohtainen ja tarkoitettu vain sinun vastauksiasi varten. Älä jaa linkkiä eteenpäin.
Tietoja käsitellään luottamuksellisesti eikä antamiasi vastauksia yhdistetä sinuun henkilökohtaisesti.

Tutkimusterveisin,
Aller Media Oy
tutkimustiimi

Osoitelähde:
Telian internet- ja matkapuhelinpalveluiden asiakastietokanta.
Telia Finland Oyj. Y-tunnus: 1475607-9. ALV-numero: FI14756079.
Osoite: Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki. Puh. 020401

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

oleellinen linkki johtaa my.surveypal.com osoitteeseen. ei siis mihinkään telia osoitteeseen tai telian hallinnoimaan osoitteeseen.

 

en mene tuohon ennen kuin varmuus tulee ja palautteena seuraavaa:

jatkossa tuollaiset pitää osoittaa telia.fi osoitteeseen tai telian muuhun omaan osoitteeseen jossa on tarvittava uudelleen ohjaus. jos muutoksia ei tule niin taidan jatkossa surutta hylätä nämä ja valittaa lisäksi.

6 kommenttia

TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 10367 kommenttia
  • 16. toukokuuta 2017

Tutkimme asian, jos tämä on meidän lähettämä niin siirrämme viestisi jonnekin toisaalle koska täällä postaillaan vain huijauksia. Ja jos tämä on mieltä niin laitamme terveisesi samalla myös tiedoksi.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 10367 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2017

@lasselusse kirjoitti:

tuli seuraavanlainen sähköposti, todennäköisesti telian aloittama mutta ulkoistettu.

~~~~~~~~~~~~~

Reply-To: taru.eboreime@aller.com
Sender: Taru Eboreime <noreply@surveypal.com>
~~~~~~~~~~~~~~~

Hyvä Telian asiakas,

Tervetuloa vastaamaan Telian asiakaskyselyyn.
Kyselyn toteuttaa Telian yhteistyökumppani Aller Media Oy.

Pääset vastaamaan lyhyeen kyselyymme alla olevasta linkistä
Klikkaa tästä

Kaikkien 24.5.2017 mennessä kyselyyn vastanneiden kesken arvomme
Huawei P10 matkapuhelimen (https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelin.aspx?PhoneName=Huawei+P10),
Playstation 4 Pro pelikonsolin (https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/tarvike.aspx?AccessoryName=Sony+PlayStation+4+Pro+-pelikonsoli)
sekä kymmenen 20 €:n S-ryhmän lahjakortteja.

Jos linkki ei aukea klikkaamalla, kopioi se selaimen osoiteriville hiiren oikean painikkeen avulla.
Linkki on henkilökohtainen ja tarkoitettu vain sinun vastauksiasi varten. Älä jaa linkkiä eteenpäin.
Tietoja käsitellään luottamuksellisesti eikä antamiasi vastauksia yhdistetä sinuun henkilökohtaisesti.

Tutkimusterveisin,
Aller Media Oy
tutkimustiimi

Osoitelähde:
Telian internet- ja matkapuhelinpalveluiden asiakastietokanta.
Telia Finland Oyj. Y-tunnus: 1475607-9. ALV-numero: FI14756079.
Osoite: Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki. Puh. 020401

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

oleellinen linkki johtaa my.surveypal.com osoitteeseen. ei siis mihinkään telia osoitteeseen tai telian hallinnoimaan osoitteeseen.

 

en mene tuohon ennen kuin varmuus tulee ja palautteena seuraavaa:

jatkossa tuollaiset pitää osoittaa telia.fi osoitteeseen tai telian muuhun omaan osoitteeseen jossa on tarvittava uudelleen ohjaus. jos muutoksia ei tule niin taidan jatkossa surutta hylätä nämä ja valittaa lisäksi.


Tämä oli ihan aito ja oikea meiltä lähetetty viesti, siirrämme tämän tosiaan toisaalle ettei asia sekoitu huijauksiin.

 

Vastauksen kanssa on kestänyt koska olen koittanut kaivella kommenttia ratkaisuehdotukseesi. Tässä kohtaa en pysty sanomaan muuta kuin että kiitos palautteesta ja katsotaan mitä tuleman pitää.


  • Uusi jäsen
  • 9 kommenttia
  • 15. kesäkuuta 2017

OIS PITÄNY ARVATA ETTÄ ALMA MEDIA EN VOI KUN NAURAA

 

 


  • Uusi jäsen
  • 9 kommenttia
  • 15. kesäkuuta 2017

MÄ EN OLE SAANNUT YHTEENKÄÄN TELIAN KYSYMYKSEEN VASTAUSTA


  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 14. toukokuuta 2019

Olen hyvin tyytyväinen Turun Eerikinkadun toimintaan. Kaikki ongelmat korjattiin 13.5.2019.


IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 979 kommenttia
  • 14. toukokuuta 2019

@rytmar37 : Kiitos mukavasta palautteesta ja tervetuloa Yhteisöön! Välitän terveiset Eerikinkadun myymälään :)


Vastaa