Tallennuspalvelu päivittyy uuteen ja hinta muuttuu ja palvelu muuttuu - enkä minä tarvitse kumpaakaan muutosta, joten valitsin, että vaihdan toiselle (taloyhtiö)operaattorille. Tuossa asiakastiedotteessa kun lukeekin, että "Halutessasi sinulla on muutoksen vuoksi oikeus irtisanoa sopimuksesi päättymään heti."
Mikä tarkoittaa, että homma on sillä sipuli.
Niinpä minä sitten meilissä viattomana kyselen Telialta että miten päättyminen sitten hoidetaan ja mitä mä teen laitteille. No, tähän en saanut vastausta, vaan sain täyslaidallisen:
"
Sinulla on laajakaistassa ja Telia TV:ssä määräaikainen sopimus voimassa vielä 12.12.2018 asti. Ilman purkuperusteita irtisanotusta sopimuksesta perimme loppukauden maksut kertaluontoisesti. Jos silti haluat irtisanoa veloitamme kuukausiveloitukset sopimuskauden loppuun joulukuulle 2018.
Ihan kiva, kiitos vain Telia mutta ei kiitos. Koettakaa olla paremmin perillä omista asiakasviesteistänne ja ratkaisuistanne. Vai oliko toi viimeinen tietoisestikin epäpäteväksi tiedetty yritys uhkailun avulla koettaa saada pidettyä asiakkaana? Aika heikkoa, Telia.
Jatkan alkuperäisen kysymykseni kanssa: miten me hoidetaan tuo lopetus? Voitte vastata meilitse.
t. Teemu