Hei
Ongelmana on määräaikainen Soneran viihdepaketti jota Sonera ei pystynyt toimittamaan uuteen osoitteeseen. Tilalle tarjottiin 8 megaista liittymää, joka olisi hyväksytty kohtuuhintaisena vaihtoehtona. Kun tuli etämyynnin tilausvahvistus, hinta oli hunajainen 39,90/kk.
Toinen mielenkiintoinen seikka tilausvahvistuksessa oli, että uutta sopimusta oltiin tekemässä taas määräaikaisena, jolloin taas olisi pakkoliitto Soneran kanssa jatkunut seuraavat 2 vuotta. Määräaikaisuus vaan unohtui kertoa puhelimessa...
Liittymän siirto toiseen osoitteeseen n. 3 viikkoa???
Asiasta soitettu 8.10.2012 asiakaspalveluun kertaalleen 50 minuutin puhelu, jossa ensimmäinen henkilö tarjosi kovasti edullisempaa vaihtoehtoa, mutta en halua enää jatkaa Soneran kanssa asiakassuhdetta 10 vuoden jälkeen, syynä ongelmien määrä. Laskutettu jopa asentajan käynnistä vaikka ongelma oli Soneran toimitusvarmuudesta. Modeemia oli hyvä syyttää... Niitäkin on jo kaikkiaan hankittu Soneran liittymää varten 6 kpl. Yhteys toimi hienosti kun vaihtoi välillä modeemia.
Kyseinen asiakaspalvelija ei pystynyt ottamaan irtisanomista vastaan ja ohjasi puhelun seuraavalle henkilölle, siis taas myyntihenkilölle, ei onnistunut irtisanominen vaan pyydettiin soittamaan seuraavana päivänä uudelleen. Eiköhän se riitä asiakkaan kustannuksella 1 puhelu asiasta (50 minuuttia).
Luvattiin soittaa Soneralta seuraavana päivänä takaisin, ei kuulunut puhelua. Odotellaan 2 viikkoa, että etämyynnin perumisaika menee umpeen ja ollaan taas 2 vuotta naimisissa Soneran kanssa.
Määräaikaisen sopimuksen purku kesken kauden on mahdollista kuluttajaviranomaisten mukaan, että operaattori ei pysty toimittamaan uuteen osoitteeseen myymäänsä pakettia.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.