Skip to main content

Virheellinen Koti-TV kuukausimaksu

  • 11. joulukuuta 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Minulla näkyy jatkuvasti n. 10€ kuukausimaksu koti-TVstä, mikä on vastoin tilausvaiheessa sovittua. Olen mm. tästä toistuvasti ilmoittanut asiakaspalveluunne/laskutukseenne ja sieltä on ilmeisesti manuaalisesti hyvitetty näitä. Nyt taas viimeisen kolmen kuukauden laskuissa tätä summaa ei ole hyvitetty.

Olisiko mitenkään mahdollista saada tätä maksua vihdoin pois laskulta kokonaan. Tilausvaiheessa kuitenkin on sovittu tietty summa, niin on todella turhauttavaa kytätä laskuilta koska "unohdatte" taas hyvityksen tehdä.

Tämä on nyt jo noin 4-5 kerta kun olen asiasta teihin päin yhteydessä. Asiaa ei auta yhtään se, että laskutuksen puolesta tämä taitaa olla ainoa nettikanava missä asiaa voi hoitaa.

  • 17. lokakuuta 2012
Iltapäivää niemk01,
viime viikolla onkin asiakaspalvelumme koittanut tavoittaa sinua jättämäsi soittopyynnön johdosta. Varmaankin halusit keskustella juuri tästä asiasta.

Tarkistin hetki sitten asiakastietosi ja huomasin 24 kuukauden määräaikaisen sopimuksen päättyneen Koti TV-palvelultasi heinäkuussa, joka myös tarkoittaa sitä, että kampanjakin on päättynyt. Tämän vuoksi laskuilla on tuo 10 euron veloitus kyseisestä palvelusta.

Tietenkin toivomme, että olet viihtynyt Viihdepaketimme parissa ja haluat myös jatkossakin saada viikottain vaihtuvan leffatarjonnan ja monipuoliset kanavapaketit näkyviin näppärästi kaukosäätimesi kautta. Myyntipalvelussamme voimme sinun kanssasi päivittää sopimusta ja räätälöidä palvelujamme sinun käyttöösi, kuten sinä ne haluat.

  • 17. lokakuuta 2012
Hei ja kiitos vastauksesta,

Asiakaspalvelustanne on varmasti yritetty tavoitella, mutta työni takia en pysty sitoutumaan työn ulkopuolisiin asioihin tarjoaminanne aikoina (eli en välttämättä pääse vastaamaan varattuna aikana). Tästä syystä en myöskään voi itse soitella asiakaspalvelunne aukioloaikoina (arkisin 8-17). Eli tämä lienee ainoa kanava mitä kautta voin asiaa sähköisesti hoitaa?

Olen tätä asiaa tosiaan monta kertaa käynyt läpi kanssanne, mutta tässä uudestaan:

1. Taloyhtiömme vaihtoi Soneran palveluun, minä siinä samalla
2. Tilasin tuon 100M/10M valokuidun hintaan ~20 €
3. Myyjänne soitti minulle ja tarjosi kampanjaa missä ilmaiseksi tarjottiin sitä sun tätä mm. tuota koti-tv palvelua
4. Minä vastasin, että voin ottaa tarjouksen vastaan jos en todellakaan joudu maksamaan mitään ylimääräistä nyt tai minkään aikajakson jälkeen + en joudu mitään tilauksia myöskään perumaan. Tämä kuulemma onnistui.
5. Jonkin ajan kuluttua laskuihin alkoi ilmestymään kaikennäköisiä palvelumaksuja -> selvittelyjen jälkeen niistä alkoi tippumaan hyvityksiä.
6. Koti-tv:n hinta ei kadonnut laskulta mihinkään, mutta sitäkin hyvitettiin se ~10 €/kk
7. Nyt palvelusta taas peritään hintaa (jota en itseasiassa edes käytä)
Ja uutena huomiona:
8. Taloyhtiölaajakaista ja viihdepaketti maksaa nähtävästi 19,90 €/kk. Minulta kuitenkin peritään 30,12 €/kk 100M netistä + koti-TVstä. Eikö kyseessä ole käytännössä sama palvelu?

  • 18. lokakuuta 2012
Hei niemk01!

Pääsemme ilman muuta päivittämään sinulle mainitsemasi tarjouksen 19,90e/kk. Maksuton Myyntipalvelunumeromme on avoinna ark. 8-20 ja la 9-16.30. Otathan pian yhteyttä, niin hoidetaan asia kuntoon!

  • 18. lokakuuta 2012
Hei,

OK, voin siis itse vaihtaa liittymätyypin olemalla puhelimitse yhteydessä myyntiin.

Mutta miten tämän ylimääräisen jo perityn 10€/kk summan kanssa edetään?

  • 18. lokakuuta 2012
Hei niemk01,
kuten aikaisemmin kerroinkin, oli tuo määräaikaisuus ja siten myös määräaikaisuuteen kuulunut kampanja päättynyt koti TV -palvelulta tämän vuoden heinäkuussa, jolloin nyt laskuilla näkyvä 10 euron veloitus on aiheellinen.
Soittamalla Myyntipalveluumme, voimme päivittää liittymäsi ja kampanjat sekä samalla keskustella lisää sinun mainitsemastasi veloituksesta ja edellisestä sopimuksesta.

  • 19. lokakuuta 2012
Tämä oli hyvä muistutus itsellenikin.
Joulukuun alussa koti-tv+netti paketin hinta on nousemassa reilulla 30 eurolla /kk.

Sopimuksen jatkotarjoustakin ehdin jo kysellä, sen myötä hinta nousisi vain 7€/kk.

Vastaa