Skip to main content

Kysymys laskuhyvityksestä

  • 20. lokakuuta 2020
  • 1 kommentti
  • 21 katselukertaa

En ole samaa mieltä laskun kanssa 129 evr 

Hei,

Teille on jo tehty hyvitys tilauskuluista Telian laskutus järjestelmään. Teille ei näin ollen kerry maksettavaa tilauksesta.

Hyvitys näkyy seuraavalla tulevalla Telian laskullanne.

Mobisuport asiakastuki

On 16/10/2020 23.50, juri jeva wrote:
Pyydän sinua hankkimaan uuden tilin ja poistamaan vanhan tilin
 
 
edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

1 kommentti

NikoNo
Telialainen
  • Telialainen
  • 1455 kommenttia
  • 20. lokakuuta 2020

@botja@  kirjoitti:

En ole samaa mieltä laskun kanssa 129 evr 

Hei,

Teille on jo tehty hyvitys tilauskuluista Telian laskutus järjestelmään. Teille ei näin ollen kerry maksettavaa tilauksesta.

Hyvitys näkyy seuraavalla tulevalla Telian laskullanne.

Mobisuport asiakastuki

On 16/10/2020 23.50, juri jeva wrote:
Pyydän sinua hankkimaan uuden tilin ja poistamaan vanhan tilin
 
 
edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

Moikka @botja ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan!

 

Avaatko hieman tarkemmin, että mikä tässä tilanteessa on ongelmana? Jos nyt oikein ymmärsin, niin sinulla on siis laskulla ollut jotakin maksullisten palveluiden veloituksia ja olet näistä reklamoinut ja saanut hyvityksen?


Vastaa