Hyvä, että joku muukin on "Törmännyt" tähän Niinsanotun Telian ammattitaidottomuuteen
Hyvä, että joku muukin on "Törmännyt" tähän Niinsanotun Telian ammattitaidottomuuteen
Ratkaisu jäseneltä AaTanja
Ymmärrän turhautumisesi sunnuntaiaamuyön hämärinä tunteina, kun olisit halunnut katsoa parilla napin painalluksella TV:stä haluaamasi sisältöä, ja kun erinäiset ominaisuudet tekeekin siitä hankalanoloista. Moni mainitsemistasi seikoista on meillä tiedossa, ja niinkuin olemme toisinaan toisissa ketjuissa kanssasi kirjoitelleetkin, niin epäkohtiin kyllä tartutaan joskaan prosessi ei aina ole salamannopea.
Jotkut ominaisuudet ja niiden kehitys on kokonaan toisten sovelluskehittäjien käsissä, kuten esim. aiemminkin puhuttu Netflixin kelaaminen. Siihen me emme pysty vaikuttamaan. Mainitsemasi digiboksin pätkiminen puolestaan voisi viitata häiriöön, jota ilmenee osalla DV8919-boksin käyttäjistä tilanteessa, jossa verkkokaapeli on kytkettynä. Suosittelemmekin verkkokaapelin irrottamista ja langattoman yhteyden käyttämistä. Tästä on kirjattu häiriötiedote, ja sieltä löytää tarkemmat ohjeet.
Toivotaan, että uudet päivitykset tuovat muutoksia parempaan.
Tämä aihe on suljettu kommenteilta.
Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.