Skip to main content

TV kaapelikortti kotiin

  • 2. tammikuuta 2017
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

 Uusi kiinteistöliittymä: Sonera kertoo palvelualttiisti, että tilaa kortti ja ohjelmapaketit etukäteen.

No mites noita tilaat kun selvätajuista linkkiä ei omilla sivuilla ole asian hoitamiseen ja asiakaspalvelu on kroonisesti tukossa. En viitsi alkaa jonottamaan puhelimessakaan ....

JOS Sonera siirtyisi takaisin edelliselle vuosituhannelle ja YKSINKERTAISESTI antaisi Postiukon kuljetettavaksi joka huusholliin tällaisen kortin ? Minusta se olisi ihan oikeaa palvelua ? :)

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 2. tammikuuta 2017

Hei tobeornottobe!

Varmaan helpointa on soittaa myyntipalveluun. Se auttaa sinua tarvittaessa numerossa puh. 0800 133 133 (ma-pe 8-20, la 9-16.30). Soittaminen on maksutonta.


IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 3. tammikuuta 2017

Moi @tobeornottobe! Voit tarkistaa saatavuuden ja tilata kaapelikortin ja haluamasi kanavapaketit kätevästi verkkokaupan kautta. Toki myös myyntipalvelu auttaa mielellään, kuten @kiisseli67 jo mainitsikin :)


Vastaa