Skip to main content

Laajakaistan muutto

  • 11. joulukuuta 2014
  • 7 kommenttia
  • 1 katselukerta

Muutin väliaikais asuntoon ja tehin liittymän muutoksen netissä mutta mitään ei ole tapahtunut eikä ole kyllä yhteyttäkään otettu. Olen muuttamassa kk sisällä toiseen kämppään vakituisesti mutta en tiedä saako sinne tätä nettiä niin miten toimin? Jos sinne ei saa tätä nettiä niin voiko sitä muuttaa jotenkin tai purkaa sopimuksen?

7 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 6. syyskuuta 2012
Hei tieros,
milloin teit muuttoilmoituksen sivujemme kautta? Kun sinuun ollaan yhteydessä tästä niin mainitsethan myös tuosta tulevasta muutosta seuraavaan osoitteeseen. Siirtoaika uuteen osoitteeseen vaihtelee alueesta ja tekniikasta riippuen yhdestä päivästä kolmeen viikkoon.
Tarkistamme Asiakaspalvelussamme aina voimassa olevan sopimuksen laajakaistan siirron yhteydessä. Jos sopimus on yhteensopiva uuden osoitteen kanssa niin voimme jatkaa sillä. Tarvittaessa räätälöimme sinulle uuden sopimuksen kampanjoineen ja joissain tapauksissa, joissa toteamme ettemme voi valitettavasti toimittaa laajakaistaa, puramme sopimuksen.

  • 0 kommenttia
  • 6. syyskuuta 2012
Onkait tästä jo pari viikkoa ku muuttoilmoituksen tehin.

  • 0 kommenttia
  • 6. syyskuuta 2012
Mitenkä voin vaihtaa puhelinnumeroa että saatte minut kiinni, kun minulla on liittymä vaihtunut eilen preapaid liittymäksi?

  • 0 kommenttia
  • 6. syyskuuta 2012
nyt kyllä minusta tuntuu siltä, että muuttoilmoitus on kadonnut bittiavaruuteen. Pyytäisin sinua olemaan yhteydessä Asiakaspalveluumme tämän asian puitteissa. Kalenterissa näyttäisi vielä olevan muutama soittoaika vapaana, tai toki voit myös soittaa meille. Asiakaspalvelumme laittaa sinun yhteystietosi ajantasalle samalla, jolloin mekin voimme olla sinuunpäin yhteydessä tarvittaessa.

  • 0 kommenttia
  • 6. syyskuuta 2012
Joo no pitääpä soitella.

  • 0 kommenttia
  • 11. syyskuuta 2012
Taitaa aika usein kadota nuo muuttoilmoitukset bittiavaruuteen. Viimeksi sai olla monta viikkoa ilman nettiä muuton jälkeen, eikä nytkään ole mitään vahvistusta tullut ilmoitukseen. Ei kai siinä auta kun soittaa (taas) Soneran maksulliseen palvelunumeroon.

  • 0 kommenttia
  • 11. syyskuuta 2012
Hei Harppa!

Uskon, ettei se onneksi kovin yleistä ole. Harmi kyllä ruuhkaa toki saattaa ajoittain esiintyä, jolloin tietysti yhteydenottoa joutuu odottamaan. Nämä ovat harmillisia tilanteita, puolin ja toisin. Jos muuttoilmoituksesi jätöstä on kulunut jo aikaa, eikä sinuun ole oltu yhteydessä, kannattaa toki varmuudeksi ottaa yhteyttä meihin päin. Soittamisen sijaan voit varata meiltä soittoajan Ajanvarauskalenteristamme, jolloin me pirautamme sinulle.

Vastaa