Skip to main content

Laajakaistaliittymän hallinta

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei,
Omilla sivuilla voi hienosti omatoimisesti muuttaa laajakaistaliitymänsä palveluita. Miksi minun omilla sivuillani on ollut tällainen teksti jo useamman kuukauden (tai ties kuinka kauan, joulun jälkeen vasta huomasin) ajan?
"Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis."

Tänä aikana olen sähköpostitse pyytänyt lisäämään toisen (yhteensä luvataan 1+4) sähköpostilaatikkomme kokoa alkuperäisestä (tiedä sitten miksi oli näin) 50 Mt:sta luvattuun 500Mt:n (ja tää ihmeellistä kyllä vieläpä nopeastikin onnistui!) ja lisäksi olen useita kertoja yrittänyt lakkauttaa Sonera virusturvan, ilmeisesti siinä onnistumatta kun siitä jatkuvasti laskutetaan, joulusta asti käytössä olleeseen Mac-koneeseeni sopimattomana. Enkä halua siis päivittää sitä mac-sopivaksi vaan lakkauttaa palvelun.

Minulle netissä tapahtuva asiakaspalvelu on kätevintä, koska huonosti ehdin ja muistan soittaa tai ainakaan jonottaa asiakaspalveluun. Onko tähän toiveissa mitään parannusta?

  • 15. huhtikuuta 2013
Hei marianne16!

Lisäätkö profiiliisi asiakasnumerosi, niin katsotaan, että mistä on kyse. Ja toki hoidetaan myös Tietoturva asia kuntoon.

Me löydytään kyllä netistä :) Eli täällä Keskustelupalstalla autetaan sekä Facebookissa. Facebookin kautta pääsee hoitamaan asioita myös ihan "kahden kesken" laittamalla viestiä privapuolelle. Tervetuloa sinnekin tutustumaan!

Vastaa