Skip to main content

Kuuluvuuden parannus

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tein valituksen kuuluvuusongelmasta. Sain tunnisteeksi MBOSS_19563. Kysynkin nyt onko ongelmalle alettu tekemään mitään. Tiedän muidenkin asiakkaiden valittaneen asiasta joten en ole yksin asian kanssa. Tiedän, että kilpaileva operaattori on asentamaan alueelle signaalivahvistinta. Onko mitään vastaavaa suunnitteilla? Jos tätä ongelmaa ei saada korjattua ei minulla todennäköisesti ole muuta vaihtoehtoa, kuin irtisanoa liittymän, maksoi mitä maksoi.

  • 30. marraskuuta 2012
Moi Reterete! Ikävä kuulla, että kuuluvuuden suhteen on ollut ongelmia. Tiedustelin asiaa vikapalvelustamme ja tämän hetkisen suunnitelman mukaan lähialueen mastoon on tulossa parannusta, mutta aikataulu ei ole vielä tiedossa. Jos haluat, voit ottaa yhteyttä vikapalveluumme soittamalla numeroon 0206 90101 tai tekemällä vikailmoituksen Omien Sivujen kautta.

  • 30. marraskuuta 2012
Vikailmoituksen tekeminen ei hirveästi auta tilannetta, jos asialle ei tehdä mitään. Olisi jossain vaiheessa kiva tietää aikataulua tälle parannukselle. Ei tätä voi vuosia alkaa odottelemaan.

  • 3. joulukuuta 2012
Hei Reterete,

Valitettavasti tällä hetkellä ei tosiaan ole tuota aikataulua tiedossa.
Toivottavasti pian varmistuisi jotain ja alueelle saataisiin kaivattua parannusta.

Vastaa