Skip to main content

peruin vikailmotuksen koska yhteys toimii nyt mutta kerro

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

kun tässä kaapeli netissä toisinaa onko pätkintää ja katkeilua niin onko niin kun sonera vikapalvelu sano että vika on sillon taloyhtiön sisäverkossa kun säänöllistä pätkintää esiintyy ja katkontaa kerran viikon kahten aikana siis että yhteys katkeaa täysin koska soneran mukaa vika ei ole heidän päässä eikä heidän verkossa niin ei se ole munkaa päässä ja mun laitteissa kun uusi hp teho pc ja muldimedia rasia ja uusi modeemiki eli eikö se sillon sisäverkossa ole ja taloyhtiön ole se korjattava tai jos ei suostu siihen soneran annettava mahollisuus vaihtaa määräaikanen kaapeli kaista adsl

  • 28. toukokuuta 2012
Hei tero-yliraatikka !

Jotta voisimme selvittää yhteysongelmat, suosittelen sinua olemaan yhteydessä Vikapalveluumme p.0206 90101 ma-pe 8-20, la 9-16.30 tai soittamisen sijaan voit jättää Palvelupyynnön osoitteessa http://bit.ly/q6lDSS (vaatii kirjautumisen Omille sivuille).

Vastaa