Skip to main content

Cisco EPC3825 firmware päivitystä kaivataaan!


Olisiko Soneran kautta mahdollista saada päivitystä ko. modeemiin.

172 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 8. elokuuta 2013
Hei Ofnake,

Modeemille laitettu päivitys tulemaan. Noin 2 tunnin sisällä modeemin pitäisi olla päivittynyt.

  • 0 kommenttia
  • 15. elokuuta 2013
Olisi mukava saada itsekkin omaan purkkiin päivitys. Ja miksi ihmeessä tätä ei saa siltaavaksi, niin perusominaisuus kuin vaan voi olla. Miksi ihmeessä päivitystä pitää pyytää, eikä ladata itse valmistajan sivuilta ja päivittää.

Muutenkin näitten kaapelipurkkien kanssa saa aina tapella.

  • 0 kommenttia
  • 16. elokuuta 2013
Hei Joto

Sinullekkin on nyt päivitys laitettu tulemaan.

  • 0 kommenttia
  • 23. elokuuta 2013
Saisiko tännekin päivityksen?
Modeemi tekee lyhyitä katkoja, jolloin esim. nettipelaaminen on mahdotonta ja Netflixin / Yle Teeman katselememinen on varsin raivostuttavaa. Toimiessaan on kyllä nopea, mutta lyhyet katkot vievät hyödyn nopeasta yhteydestä: netissä voin surffata vanhala 8 megaisellakin.

  • 0 kommenttia
  • 24. elokuuta 2013
Hei,

Saisinko itsekkin päivityksen?

  • 0 kommenttia
  • 27. elokuuta 2013
Sain tämän modeemin vasta joku aika sitten Soneralta ja netti pätkii kovasti välissä ,Firmwaren tiedot on,Current Software Revision: epc3825-v302r12901-100201c
Firmware Name: epc3825-v302r12901-100201c.bin
Firmware Build Time: Feb 02 2010 15:45:18
Olen lukenut täältä että tähän on saatavana päivitys joka korjaa tilannetta,voisitteko mahdollisesti lähettää sen tänne mun liittymään?

  • 0 kommenttia
  • 27. elokuuta 2013
Hei rossari!

Vaihdathan kuluttajapuolen asiakasnumerosi tietoihisi, niin löydämme tilauksesi ja voimme laittaa updaten tulemaan.

Kuittaathan tähän kun olet vaihtanut asiakasnumerosi!

Vaihtaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • 0 kommenttia
  • 27. elokuuta 2013
Jalmar1 kirjoitti:
Hei rossari!

Vaihdathan kuluttajapuolen asiakasnumerosi tietoihisi, niin löydämme tilauksesi ja voimme laittaa updaten tulemaan.

Kuittaathan tähän kun olet vaihtanut asiakasnumerosi!

Vaihtaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Asiaskasnumero vaihdettu!

  • 0 kommenttia
  • 27. elokuuta 2013
Itsellänikin on ongelmia saman modeemin kanssa, joten voisitteko laittaa tulemaan päivityksen myös minun modeemiini?

  • 0 kommenttia
  • 28. elokuuta 2013
Hei Ristolainen,

Päivitystä laitettu tulemaan sinulle. Parin tunnin sisällä modeemissa pitäisi olla uusin softa.

Ota tämän jälkeen vielä palomuuri pois päältä.

1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings

  • 0 kommenttia
  • 28. elokuuta 2013
Hei Jotoyras,

Sinullekkin laitettu päivitys nyt tulemaan. Otathan myös tuon palomuurin pois päivityksen jälkeen.

  • 0 kommenttia
  • 28. elokuuta 2013
Hei Rossari,

Modeemille laitettu päivitystä tulemaan.

Päivityksen jälkeen kannattaa käydä palomuuri kytkemässä pois päältä.

1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings

  • 0 kommenttia
  • 28. elokuuta 2013
Hei Obalede,

Modeemillesi on laitettu myös päivitystä tulemaan. Muistathan myös ottaa tuon palomuurin pois päältä päivityksen jälkeen.

  • 0 kommenttia
  • 29. elokuuta 2013
Tännekin päin voisi tuon päivityksen laittaa tulemaan.

  • 0 kommenttia
  • 29. elokuuta 2013
Edit: Asia hoidettu puhelimitse

  • 0 kommenttia
  • 2. syyskuuta 2013
Hei yProxy,

Päivitystä laitettu tulemaan sinulle.

  • 0 kommenttia
  • 2. syyskuuta 2013
Minulle voisi myös laittaa ohjelmistopäivitystä tulemaan.

  • 0 kommenttia
  • 2. syyskuuta 2013
Hei Janzu,

Laitoin modeemillesi tulemaan päivitystä.

  • 0 kommenttia
  • 3. syyskuuta 2013
Kiitos päivityksestä! Miksi muuten palomuuri täytyy ottaa pois päältä?

  • 0 kommenttia
  • 3. syyskuuta 2013
Itselläkin tuo modeemi ja firmware-versio käytössä ja pätkimistä on esiintynyt, joten voisin myös koittaa josko päivitys auttaisi

  • 0 kommenttia
  • 4. syyskuuta 2013
Hei Obalede,

EPC3825 modeemissa palomuurin aiheuttaa osalle käyttäjistä pätkimistä ja hidastelua yhteyteen. Siksi on suositeltavaa kytkeä pois päältä.

  • 0 kommenttia
  • 4. syyskuuta 2013
Hei Tol1,

Modeemille on laitettu nyt päivitystä tulemaan.

  • 0 kommenttia
  • 4. syyskuuta 2013
Heips,

Tännekin vois laittaa modeemin päivitystä tulemaan.

  • 0 kommenttia
  • 4. syyskuuta 2013
Hei T1nt4,

Päivitystä laitettu sinulle tulemaan.

  • 0 kommenttia
  • 9. syyskuuta 2013
Tännekkin päivitystä tulemaan ja nopsaan!

Vastaa