Skip to main content

Tilauksen ja nykyisen liittymän katkaisun peruminen

  • 11. joulukuuta 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Tilasin 24-megaisen liittymän, ja Sonera hoiti nykyisen liittymäni ilmoituksen nykyiselle palveluntarjoajalleni. Koska osoitteeseeni ei lopulta olisi saanutkaan kuin 8-megaisen liittymän, sovimme asiakaspalvelun kanssa puhelimitse, että liittymän tilaus perutaan. Unohdin kysyä, peruuko Sonera tässä tapauksessa myös nykyisen liittymäni katkaisuilmoituksen, vai täytyykö minun huolehtia siitä itse?

  • 10. joulukuuta 2009
Selvitän asian ja vastaan kun saan tiedon.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • 11. joulukuuta 2009
Vaihtotilauksen ollessa kyseessä, Sonera peruu irtisanomisen toiselle operaattorille jos Soneran liittymää ei voidakaan toimittaa.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa