Skip to main content

HOASnet Matinkylässä

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Muutin pari viikkoa sitten Matinniitynkuja 4 D:hen ja yritin ottaa internetin käyttööni tekemällä palvelutilauksen jonka hinnaksi tulee 0e kuten ohjeistettu. En kuitenkaan ole saanut minkäänlaista vahvistusta eikä netti ole toiminnassa vaikka tästä tilauksesta on jo kaksi viikkoa. Jos yritän uudestaan tilauksen tekemistä selaimeen aukeavalta soneran sivulta eteneminen katkeaa "virheeseen palvelussa). Verkkoyhteys itsessään toimii sillä pystyn surffailemaan soneran sivuilla.

  • 1. helmikuuta 2011
sparkl: Pyytäisin sinua olemaan hetimiten yhteydessä Myyntipalveluumme numerossa 0800 133133.
Palvelemme ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30. En pysty tästä tarkistamaan tilannetta, koska minulla ei ole käytössä tarkempia tietoja asennusosoitteesta tai tilauksesta.

Vastaa