Heips, kävin eilen hakemassa Sonera kaupasta mahtavan 4G-nettitikun. Tulin kotiin ja aloin sitä asentamaan. Ohjeessa sanotaan: "Asenna SIM-kortti paikoilleen. Varmista että asetat SIM-kortin oikein päin. Katso kuva."
Ei sitten Soneralle tullut mieleen kertoa lisää tästä asiasta. Esim., että Huawei E392- tikussa on SIM- korttipaikassa jousi. Tämän jousen merkitys jäi itselleni hämäräksi, koska se puskee SIM-kortin ulos niin, ettei luukkua saa paikoilleen.
Yleisen elämänkokemukseni perusteella saattaisin uskoa, että jousen pitäisi lukita SIM- kortti paikoilleen, mutta mistäpäs sitä tietää varmaksi kun ei ole kunnon käyttöohjetta.
Asennuskuva ohjeineen on kärpäsenpaskan kokoinen, mutta ehkäpä Soneralla on paperinsäästöviikot meneillään.
Sonera-kauppojen yhteystiedot on kyllä niin iso vitsi ettei paremmasta väliä.
Puhelimeen ei vastata koskaan.
Minkä *tun takia sitten pitää edes laittaa puhelinnumeroa julki jos ainoa asia mitä siitä kuulee on "Hyvä asiakkaamme, kiitos soitostanne Sonera Kauppaan. Kaikki myyjämme ovat nyt varattuja..." ??
Tätä nyt olen kuunnellut eilisestä alkaen. WTF??? Noloa toimintaa!
Mitä on asiakaslähtoisyys?:
Asiakkaat kyllä lähtevät teiltä tällä touhulla. Vastatkaa nyt helvata puhelimeen jos kerran numeron olette julkaisseet! Nettisivun kautta tikun myyjälle Sonera-kauppaan laitettuun viestiin ei kukaan ole korvaansa lotkauttanut.
*PANKAA nyt herraisä EDES vastausviesti että ASIAKAS TIETÄÄ VIESTIN MENNEEN PERILLE!!*
Tosin mitäpäs väliä silläkään jos kukaan ei lue palautteita :/
Tää nettitikku lähtee takaisin Soneralle. Pitäkää tunkkinne!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.