Skip to main content

Sim-kortin päivitysautomaatti

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Olen useampaan otteeseen viime vuosina esittänyt Soneralle ihmettelyni
sim-kortin jatkuvasta päivittämisestä UK:ssa ilman minkäänlaista palautetta.

Päivityksiä tulee joka päivä ja joinakin päivinä useita.

Soneran kunniaksi voinen lukea vain sen, etten tarvitse omaa herätyskelloa, kun
kännykkäni ilmoittaa jopa klo 6.00 viestissään: Sim-kortin päivitys onnistui.
Tunnin kuluttua tulee jo seuraava vastaava viesti.
Luonnollisesti viestitys näkyy aina seuraavissa Soneran laskuissa.
Hyvästä palvelusta tulee myös maksaa ?

  • 3. huhtikuuta 2013
Hei KAARRE-KOSKI!

Tässä asiassa neuvoisin sinua olemaan yhteydessä vikapalveluumme, jossa asiaa voidaa tutkia tarkemmin.

Vastaa