Skip to main content

nettiyhteys poikki sitten la 13.4. aamusta alkaen

  • 11. joulukuuta 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

meillä on kiinteä laajakaista yhteys modeemin kautta. La-aamuna en saanut nettiyhteyttä läppäriini, katsoin modeemin merkkivaloja ja se ylin INTERNET-merkkivalo olikin sammunut. Otin virran pois modeemista ja laitoin sen uudestaan päälle, ei auttanut. Otin kaikki piuhat irti n.10 minuutiksi ja sitten takaisin, ei auttanut. Resetoin modeemin, ei auttanut.
Mitäs nyt tehdään ?

2 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 15. huhtikuuta 2013
Hei Palermossa,

Palaako modeemin DSL valo kiinteästi? Mikäli DSL valo on pimeä tai vilkkuu, niin tarkistathan että puhelinkaapeli on kunnolla kiinni.

Mikäli yhteys ei edelleenkään toimi, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • 0 kommenttia
  • 15. huhtikuuta 2013
Hei,

Kiitos nopeasta vastauksesta. Soitin just kotiin ja nyt se INTERNET-valo kuulemma palaa ja netti toimii !

Mikä lie ollut, tilapäinen häiriö.

Vastaa