Hei! Asioin liikkeessänne 21.10 puhelimeni huollosta tulon takia. Samsung xcoverini oli 6. Kertaa huollossa näytön pintajännityksen pettäessä puhelimen ollessa sängyllä! Kuinka ollakaan puhelin tuli bumerangina takaisin 22€ käsittelykulujen kanssa?! Aikaisemmin puhelin oli vaihdettu samasta syystä uuteen, mutta miks ei nyt? No myyjänne kanssa asioidessani päätin katsella muita uudempia puhelin malleja.. Kyselin mm. iPhone 5, samsung galaxy 4 jne. Kysyin myyjältä myös Applen muista puhelinmalleista, mutta hän ei kertonut mitään uusista 5 S tai 5 c malleista vaikka niiden myyntiintulo oli samaisella viikolla! Ja päädyin lopulta ottamaan iPhone 5 kytkyliittymällä, mutta kaiken järjen mukaan olisin suostunut ostaamaan sen 5 S 64gb -mallinkin jos sitä olisi myyty. Todellakin hyvään asiakaspalveluun kuuluu uutuuksista tiedottaminen ja niiden myyminen jo etukäteen. En itse ole tällä hetkellä seurannut niin tiiviisti uutuuspuhelimien lanseerauksia, mutta voin kertoa että tuli huijattu olo. Panostaako Sonera ollenkaan henkilökuntansa ammattitaitoon vai onko vanhojen mallien myynti juuri ennen uusien mallien julkaisua tarkoituksen mukaista asiakkaan harhaanjohtamista?
Lopullinen kysymys kuuluukin: Onnistuuko puhelinmallin vaihto suoralta kädeltä? Vai onko asian eteenpäin vieminen kuluttaja-asiamiehelle tarpeellista?
Vastaa
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.