Skip to main content

missä mättää?

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Eli siis ostin tuossa toissapäivänä tälläsen prepaid nettitikun kuukaudeksi ja asun siis itä-helsingissä.
signal strenght on kokoajan 0% välillä nousee 20% mutta sitä ei kestä kauaa ja esim. youtube videoiden katsominen on yhtä piinaa pelaamisesta puhumattakaan. Ja tämän netin pitäisi olla 3 megan netti ja helsingissä pitäisi olla hyvä kuuluvuus?? Olen jo koittanut säätää WCDMA only mutta eei...se vaihtuilee kokoajan HSDPA, HSPA, WCDMA, HSUPA.... ja katkeilee enemmän kun hermot sietää.
Olen aikaisemmin käyttänyt vastaavaa saunalahden nettiä ja sen kanssa oli signaali 100% ja muutenkin moitteeton. Joten missä mättää sonera?

  • 20. syyskuuta 2011
Hei robero. Kannattaa vielä tarkistaa, onko nettitikussa uusin ohjelmistopäivitys ladattuna. Päivitystiedostot löydät täältä. Mikäli tämäkään ei auta, vika voi olla itse tikussa. Tässä tapauksessa kannattaa ottaa yhteys vikapalveluumme.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • 20. syyskuuta 2011
Okei eli nyt mulla on ollu tää netti 2 PÄIVÄÄ ja sieltä tulee tällänen: ''Hyvä Asiakkaamme, liittymän kuukausittainen verkon täyden nopeuden kohtuukäytön raja on ylittynyt''.. ja nyt se on sitten loppu kuukauden max 130kbps? mistä voin hakea 50 euroani takaisin?

  • 20. syyskuuta 2011
Prepaid-nettitikkuun sisältyy 3 gigaa tiedonsiirtoa kuukaudessa eli se on tarkoitettu lähinnä perussurffailuun ja esimerkiksi väliaikaiseen tarpeeseen, kuten matkoille tai kiinteän laajakaistan rinnalle. Nettipelaaminen ja videoiden katselu kuluttaa dataa melko paljon ja tämän tyyppiseen käyttöön suosittelemmekin kiinteää laajakaistaa tai vaihtoehtoisesti liikkuvaa laajakaistaa täysnettipalvelulla. Harmi, että nettipakettisi kului näin nopeasti. Toki voit edelleen jatkaa käyttöä hitaammalla nopeudella ilman lisäveloitusta.

Vastaa