Olen pian vuoden taistellut soneran kanssa kun langaton yhteyteni ei toimi. Kun otan yhteyttä tekniseen tukeen, ongelmaa aletaan tutkimaan. Yhteyteni on kaksi kertaa laiettu seurantaan, molemmilla kerroilla on ilmoitettu, että yhteydessä näkyy olevan jotain vikaa ja siitä annetaan asentajille työmääräys. Työ on asentajilla pari päivää ja tulee ilmoitus, että yhteydessä ei löydy vikaa. En enää tiedä ketä uskoa kun saman talon toiset asiantuntijat sanovat, että seurannassa näkyy vikaa, ja toiset ilmoittavat ettei vikaa ole.
Onko tämä Soneran yritys tehdä asiakkaasta "skitso" vai mikä tässä mättää. Hullu kun olin, tein aikoinaan Soneran kanssa kahden vuoden sopimuksen ja nyt sitten olen vielä vuoden naimisissa ko. yrityksen kanssa. Nyt on mitta niin täysi Soneran asiakkaalla pallottelua, että olen aivan sataprosenttisen varma, että vuoden päästä kun pääsen sonerasta eroon, en koskaan enää halua edes kuulla ko. yrityksestä. Samalla lähtee puhelinliittymät ja toinen nettiliittymä. Nyt tuli mitta täyteen!!!!!
Vastaa
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.