Taas Sonera tuplalaskuttaa asiakasta
Liittymäni oli firmani nimissä ja jo monta vuotta laskutuskausi oli kuun 16. pvä - kuun 15. pv. Niinpä kävin vaihtamassa liittymän omistussuhteen firmalta omiin nimiin 10.1., jotta uusi paketti tulisi voimaan laskutuskauden vaihtuessa. Sonerakaupassa sanottiinkin, että laskutuskausi on juuri vaihtunut. No ei se mitään, laitetaan uusi kausi uudella omistajalla (ja talvitarjouspaketti) sitten seuraavan laskutuskauden alusta. Kaiken piti olla kunnossa. Nyt olikin tullut ensimmäinen lasku uudelle omistajalle, jossa on veloitettu vanha paketti (19,99) ja uuden paketin puhe- ja tekstarit, mutta nettiliittymästä ei ole laskussa mainintaa eikä hintaa, vaikka sen piti sisältyä 19,99 /kkmaksuun. Eli taas asiakasta huijataan. Miten ihmeessä teillä Soneralla tämä laskutus voi olla näin vaikeaa ja aina muutokset menee pieleen, ja itse saa olla tarkkana ettei tule huijatuksi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.