Moi,
laitan tämän nyt tänne kun en muutakaan luukkua löytänyt missä asiasta voisin keskustella eli
sain "liittymäsi on avattu" viestin 23.3..
Liittymääni ei oltu kuitenkaan kytketty tuolloin.
Monen selvittelyn jälkeen sain relacomin asentajan kytkemään liittymäni ja oikea
päivämäärä liittymäni avaukselle on 2.4. .
Toivoisin että ensimmäinen laskutuskausi alkaa myös tuosta päivämäärästä jolloin liittymä oli oikeasti käytössä.
Tilasin liittymäni Soneran kampanja rekasta.
Tuolla mainostettiin silloin että uuden liittymän tilaajat saavat lisäksi risteilyn.
Tuosta risteilystä ei ole kuulunut sittemmin mitään, olenko ymmärtänyt mainontanne väärin ?
En löytänyt liittymän hallinnasta kohtaa jossa voisin vaihtaa sähköpostiosoitteeni (siis kontaktiosoitteeni, siinä on nyt työmaili osoitteeni haluaisin vaihtaa tilalle gmailin osoitteen).
Missä tuon voi vaihtaa ?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.