Hei,
minulla on ollut kahden vuoden nettitikku sopimus, jota olen maksanut noin 20 euroa kuukaudessa. Sopimus sisälsi siis liikkuvan laajakaistan ja maksut nettitikusta. Sopimus loppui noin kuukausi sitten, jolloin siis lakkasin maksamasta tikusta, mutta edelleen maksoin netistä. Laskun hinta lähes tuplaantui. Miten tämä on mahdollista tai edes loogista?
Lueskelin tuossa juuri lähettämiänne yleisiä toimitusehtoja, joissa luki, että asiakkaan vahingoksi koituvista tulevista muutoksista tulee ilmoittaa vähintään kuukautta ennen muutosta, jotta kelvoton liittymä voidaan irtisanoa. Tällaista ilmoitusta minulle ei ole tullut. Joudun nyt maksamaan lähes 40 euroa ylimääräistä ennen kuin saan sopimuksen irtisanottua. Myöskään irtisanomisilmoitukseeni ei ole tullut vastausta.
Näin ollen siis toivoisin vastausta kysymyksiin: Miksi laskun hinta tuplaantuu kun yhden objektin maksaminen loppuu? Miksi minulle ei ole ilmoitettu selkeästi, että näin tulee käymään, jotta olisin voinut irtisanoa sopimuksen ajoissa? Miksi nyt liian myöhän tehtyynkään irtisanomisilmoitukseeni ei ole vastattu?
Terveisin Kerttu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.