11.10.2012
Olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun aikas monta kertaa
1050
1150
1210
1245
1300
1355
1425
1440
1500
1537
1550
1559
JOKA AINOA kerta odotusajaksi kerrottin "yli 30 minuuttia"
Nyt kelloon 1655 ja olen jonossa 1559 alkaneella puhelulla.
Mikäs on jonottaessa, kun on vika raportoitavaksi, ja www.kuluttajavirasto.fi kertoo:
"Reklamaatiokulut puhelusta yritysnumeroon korvattava
Kuluttajansuojalain mukaan virheestä valittamisesta ei saa aiheutua kuluttajalle mitään maksuja, koska elinkeinonharjoittajan on korjattava virheellinen tuote tai palvelu omalla kustannuksellaan. Yritysnumeron käyttäminen tähän tarkoitukseen johtaa siihen, että elinkeinonharjoittajan on korvattava puhelukulut soittajalle erikseen jälkikäteen, jos maksutonta valituskanavaa ei ole ollut tarjolla ja valitus on aiheellinen." Eli vaatikaamuutkin hyvitys laskuihinne.
Mistä Sonera repii nuo vastausajat tuonne sivuille, soitin samasta viasta juhannuksesta noin kahden kuukauden ajan, yhteensä noin 40 kertaa, 2 kertaa yli 20 minuuttia, yhden kerran 5 minuuttia, jonka odotin, muuten JOKA AINOA kerta yli kolmenkymmenen minuutin jonotusaikaa luvattiin.
ps. nettiviestit, johon ei vastata, EI OLE maksuton valituskanava!
Vastausta odotellaan!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.