Skip to main content

Odotusaika

  • 11. joulukuuta 2014
  • 4 kommenttia
  • 4 katselukertaa

11.10.2012
Olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun aikas monta kertaa
1050
1150
1210
1245
1300
1355
1425
1440
1500
1537
1550
1559
JOKA AINOA kerta odotusajaksi kerrottin "yli 30 minuuttia"
Nyt kelloon 1655 ja olen jonossa 1559 alkaneella puhelulla.
Mikäs on jonottaessa, kun on vika raportoitavaksi, ja www.kuluttajavirasto.fi kertoo:
"Reklamaatiokulut puhelusta yritysnumeroon korvattava
Kuluttajansuojalain mukaan virheestä valittamisesta ei saa aiheutua kuluttajalle mitään maksuja, koska elinkeinonharjoittajan on korjattava virheellinen tuote tai palvelu omalla kustannuksellaan. Yritysnumeron käyttäminen tähän tarkoitukseen johtaa siihen, että elinkeinonharjoittajan on korvattava puhelukulut soittajalle erikseen jälkikäteen, jos maksutonta valituskanavaa ei ole ollut tarjolla ja valitus on aiheellinen." Eli vaatikaamuutkin hyvitys laskuihinne.
Mistä Sonera repii nuo vastausajat tuonne sivuille, soitin samasta viasta juhannuksesta noin kahden kuukauden ajan, yhteensä noin 40 kertaa, 2 kertaa yli 20 minuuttia, yhden kerran 5 minuuttia, jonka odotin, muuten JOKA AINOA kerta yli kolmenkymmenen minuutin jonotusaikaa luvattiin.
ps. nettiviestit, johon ei vastata, EI OLE maksuton valituskanava!
Vastausta odotellaan!

  • 11. lokakuuta 2012
Eiköhän tämä nyt riitä, kello on 1720, odotusta reilusti tuo "30 minuuttia".

Hyvä Sonera!

Asiakas numero on 1021886684, soittakaa te sitten minulle kun on aikaa.

  • 11. lokakuuta 2012
Hei sskog!

Onpa ikävää että olet joutunut olemaan noinkin monta kertaa meille yhteydessä. Asiakaspalvelussamme saattaa olla ajoittain ruuhkaa ja näköjään olet onnistunut soittamaan juuri noina ruuhka-aikoina. Pahoittelut siitä.

Ehdottaisinkin, että varaat soittoajan osoitteesta http://www.sonera.fi/ajanvaraus . Tällöin soitamme sinulle valitsemanasi ajankohtana. Vapaita soittoaikoja löytyy huomiselle vielä todella paljon. Näin asia saadaan hoidettua juuri silloin kun sinulle parhaiten sopii.

  • 11. lokakuuta 2012
Hohoijaa,

"Ajoittain ruuhkaa"... Halloo! soitin äsken uudestaan, 1844, edelleen jonotusaika yli 30 minuuttia.
Tiedoksenne, suomen kielen sanat ajoittain ja aina eivät ole sama asia.

http://www.sonera.fi/ajanvaraus linkki vie tähän linkkiin: http://www.sonera.fi/asiakastuki+ja+edu ... teystiedot
joka ei ole ajanvaraus, vaan joku etusivu, josta sitten ei ajanvarauskohtaa löytynytkään.

En siis saa teidän asiakaspalvelua enkä vikailmoituksia kiinni, miten edetään?









Melina kirjoitti:
Hei sskog!

Onpa ikävää että olet joutunut olemaan noinkin monta kertaa meille yhteydessä. Asiakaspalvelussamme saattaa olla ajoittain ruuhkaa ja näköjään olet onnistunut soittamaan juuri noina ruuhka-aikoina. Pahoittelut siitä.

Ehdottaisinkin, että varaat soittoajan osoitteesta http://www.sonera.fi/ajanvaraus . Tällöin soitamme sinulle valitsemanasi ajankohtana. Vapaita soittoaikoja löytyy huomiselle vielä todella paljon. Näin asia saadaan hoidettua juuri silloin kun sinulle parhaiten sopii.

  • 11. lokakuuta 2012
Hei!

Voit varata soittoajan osoitteessa http://www.sonera.fi/ajanvaraus -> Puhelinliittymät -> Matkapuhelin ->

Jos kyseessä on vikatilanne, valitse Vikatilanteet. Tuolta voit jättää vikailmoituksen Teknisen Asiakaspalvelumme käsiteltäväksi ja he ovat sinuun yhteydessä. Jos kyseessä ei ole vikatilanne, valitse esim. Muutokset -> Varaa aika. Kokeileppa noilla ohjeilla.

Vikapalveluumme 0206 90101 on tällä hetkellä kova ruuhka, mutta mikäli yrität ottaa yhteyden Asiakaspalveluumme 0200 17000, on jonotusaika alle 15 min.

Vastaa