Skip to main content

Lasku maksettu kahteen kertaan

  • 11. joulukuuta 2014
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei. Olen maksanut nettilaskuni kahteen kertaan 12.11 2012 mutta ei ainakaan vielä näy että sitä olisi hyvitetty seuravaan laskuuni. Tarviiko tehdä jotakin vai hoituuko asia itsestään???

  • 22. marraskuuta 2012
Hei ikaros63,
Asiakasnumerollasi ei löytynyt 12.11. päivälle suorituksia lainkaan.
Koska suoritukset ovat tililtä lähteneet mutta eivät näy meillä, on aiheellista ottaa yhteyttä niin päästään katsomaan mikä tilanne on. Yksi mahdollisuus on, että maksussa käytetty viitenumero on poikennut alkuperäisestä viitteestä. Yhdenkin numeron heitto aiheuttaa sen ettei maksua pystytä kohdistamaan oikeaan paikkaan. Mutta tosiaan, ota yhteyttä, asia selviää varmasti! Voit soittaa meille numeroon 020017000.

  • 22. marraskuuta 2012
Mia kirjoitti:
Hei ikaros63,
Asiakasnumerollasi ei löytynyt 12.11. päivälle suorituksia lainkaan.
Koska suoritukset ovat tililtä lähteneet mutta eivät näy meillä, on aiheellista ottaa yhteyttä niin päästään katsomaan mikä tilanne on. Yksi mahdollisuus on, että maksussa käytetty viitenumero on poikennut alkuperäisestä viitteestä. Yhdenkin numeron heitto aiheuttaa sen ettei maksua pystytä kohdistamaan oikeaan paikkaan. Mutta tosiaan, ota yhteyttä, asia selviää varmasti! Voit soittaa meille numeroon 020017000.

Sori, katsoin väärin maksupäivän se olikin jo 9.11 2012! Alkuperäinen lasku oli lähtenyt pois laskuarkistostani viime viikolla. Eli tää ylimääräinen maksu on 29,97e eli mulle jäisi vaan maksettavaa vähänyli 6 e.

  • 22. marraskuuta 2012
Hei vielä ikaros63,
Meillä näkyy 9.11. maksettu 29,97e mutta muita tapahtumia ei kyseiselle päivälle näy. Onko mahdollista että toisessa maksussa viite olisi puuttunut kokonaan tai ollut virheellinen? Tarkista maksutiedot ja ota yhteyttä niin selvitellään.

  • 22. marraskuuta 2012
Mia kirjoitti:
Hei vielä ikaros63,
Meillä näkyy 9.11. maksettu 29,97e mutta muita tapahtumia ei kyseiselle päivälle näy. Onko mahdollista että toisessa maksussa viite olisi puuttunut kokonaan tai ollut virheellinen? Tarkista maksutiedot ja ota yhteyttä niin selvitellään.

Joo, näin on käynyt että siitä toisesta puutuu kokonaan viitenumero!! Olen kait korjannut joiain ja se maksu on mennyt kahteen kertaan. Viitenumero oli 31239658746243. Pitääkös minun olla yhteydessä pankkiin vai mites jatketaan???

  • 22. marraskuuta 2012
ikaros63, jos maksutapahtumista näet että summa on lähtenyt Soneran tilille mutta viitenumero on virheellinen, sinun ei tarvitse ottaa yhteyttä pankkiin. Soita meille niin reskontran ihmiset etsivät tuon maksun antamillasi tiedoilla manuaalisesti. Kun pirautat, pidä lähistöllä ne maksun tiedot, niitä tarvitaan kun suoritusta aletaan etsiä.

Vastaa