Skip to main content

Maksuaikaa laskulle / yhteydenottopyyntö asiakastukeen

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei,

olin hakemassa maksuaikaa laajakaistalaskulle laskuarkistossa itsepalveluna. Se ei onnistunut, ilmaantui teksti: Tekninen virhe. Ota yhteys asiakastukeen.
Mistähän on kyse?

T. Liisa Perttu, as.nro: 1023192936, laskun eräpv. 17.3.2014

3 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 14. maaliskuuta 2014
Hei Liisa! Vaikea äkkiseltään sanoa mistä tuossa on kyse. Pystytkö testaamaan toista selainta, esim. Mozilla Firefox, Google Chrome tai Opera? Toki on mahdollista, että palvelussa on tällä hetkellä jotain vikaa. Voin tehdä maksusopimuksen myös täältä käsin, mutta silloin siitä veloitetaan aina 10€.

  • 0 kommenttia
  • 18. maaliskuuta 2014
Hei,

vaihdoin selainta Mozilla Firefox'iin ja asiointi onnistui. Kiitos avusta.

t. Liisa

  • 0 kommenttia
  • 19. maaliskuuta 2014
Moi Liisa! Hieno homma, jostain syystä osa toiminteista ei välttämättä toimi kaikilla selaimilla. Hyvä, että sait asian hoidettua :)

Vastaa