Skip to main content

Modeemi ei pysty muodostamaan yhteyttä internettiin

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Minulla on MC35i-modeemi kiinni valvontajärjestelmässä. Käytössäni oli data porras-palvelu, ja valvontajärjestelmä pystyi sillä lähettämään kuvia ja lokitietoja. Modeemi käyttää gprs-yhteyttä.

Vaihdoin data porras-palvelun taskunetti-palveluun, jonka jälkeen modeemi ei enää pysty muodostamaan gprs-yhteyttä internettiin.

Puhelinnumerona on *99# ja modeemi resetoidaan &F1-komennolla. Mitään muita komentoja en ohjelmassa ole antanut. Pitääkö palvelun vaihdon myötä antaa jokin komentosarja? Tavalliselle tallaajalle tämä on mahdoton tehtävä selvittää, kun mistään ei löydy ohjeita homman tekemiseen.

  • 11. kesäkuuta 2010
Tämä ongelma kuulostaa vikatilanteelta, koska datapalvelun vaihdon ei tulisi vaikuttaa yhteyden toimintaan. Asiasta kannattaa siis olla yhteydessä vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm). Vikapalvelumme numerovalikosta kannattaa valita tällöin matkapuhelinasiat -valinta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa