Skip to main content

100/5 kaapeli pätkii edelleen


Aikaisemminkin tänne kirjoitellut alati pätkivästä yhteydestäni.
Vikailmoituksia tehnyt viikoittain, ei apua.. MIKSI?

Yhteys on poikki päivittäin, joskus 5min joskus 2h joskus 1/2päivä. Joskus yhteys palautuu modeemin uudelleen käynnistämällä joskus ei.

Yhteyden nopeuskin on n. 1/2 luvatusta, silloin kun toimii...

Suorastaan raivostuttaa tuo NAURETTAVA vikailmoitus automaattinne. Aina samat hölinät, aikaa menee.. mitään ei tapahdu.. kuukaudesta toiseen..

Mikäli vikaan ei ala tulla Soeran tahdolta korjausta otan yhteyttä kuluttaja suojaan / vaadin korvausta vain osittain toimivasta yhteydestä täyteen hintaan. jne. jne.

Niin ja se teidän hemmetin automaattinne aina jankuttaa, että asentajakäynti maksaa sitä ja sitä.
MILLOIN SONERA KORVAA ASIAKKAILLEEN KAIKESTA TÄSTÄ HARMISTA VAIVASTA JA TOIMIMATTOMASTA YHTEYDESTÄ ???? MILLOIN ???

Sonera = Kusetusta ?

99 kommenttia

  • Faxaaja
  • 278 kommenttia
  • 24. elokuuta 2010
Touko-kesäkuun pätkimisten jälkeen toiminut itsellä ok.
satunnaisia katkoksia silloin tällöin mutta ei käyttöä ole haitanneet. Lyhyitä katkoksia päivä aikaan jotka ilmeisesti noista huoltotöistä johtuvat, mitä ovat lehdessäkin ilmoitelleet vähän väliä.

Mutta nyt sitten taas alkoi

Eilen illalla vajaan tunnin yhteys kokonaan poikki (21 jälkeen). Alkoi toimimaan vikailmoituksen täytön aikana niin en sitä sitten loppuun asti tehnyt (netin kautta).
Yöllä pätkinyt, aamulla pätkinyt ja 12:50 on katkennut ja sen jälkeen ei ole toiminut.

Modeemi saa itsensä linjoille, mutta kun alkaa tavaraa tulla modeemille päin niin buuttaa.

Tulihan se vikailmoitus jätettyä ja katsoo sitten mitä vastaavat torstaina tai perjantaina vai vastaavatko mitään. Ja sekin on varmaan sitten tyyliin vika korjattu tai ei mitään vikaa löytynyt.

  • 0 kommenttia
  • 24. elokuuta 2010
Yöllä pätkinyt, aamulla pätkinyt ja 12:50 on katkennut ja sen jälkeen ei ole toiminut.


Samoin yhteys poikki ja modeemi vaikuttaa buuttailevan uudelleen ja uudelleen. Reitittimen hallinnasta kun katson siellä kerrotaan välillä DHCP ongelmasta ja välillä ongelman syy on DNS. Jätin myös vikailmoituksen.


Itselläni tosin kesään asti toimi vallan loistavasti, mutta silloin alkoi lievä pätkiminen ja tähän asti joka päivä välillä pätkäissyt hetkeksi, ei ole haitannut olen laittanut huoltotöiden piikkiin ja käyttänyt mokkulaa, mutta muutaman tunnin mokkula käytön jälkeen alkaa lievästi ärsyttämään..

Hieno päivä katketa! Kohta alkaa BB24/7 lähetys joka tietenkin on tilattuna nettiin...

  • 0 kommenttia
  • 25. elokuuta 2010
Hei, netti alkoi yllättäen äsken toimimaan. Tuleeko vikailmoitus jotenkin perua vai onko se jo kuitattu korjatuksi? Viestiä ei ole ainakaan tullut. Jos vikailmoitus tulee perua pystyykö sen hoitamaan Omilta Sivuilta tai pystyykö Sonera Asiantuntija perumaan sen vai tuleeko minun soittaa asiakaspalveluun?

Kiitos

  • Faxaaja
  • 278 kommenttia
  • 25. elokuuta 2010
9:13 ei ole vielä toiminut mutta 9:17 on toiminut.

Vieläkään ei häiriötiedoitteissa ole mitään. Mitään kuittausta ei ole vikailmoitukseen tullut.

  • 0 kommenttia
  • 27. elokuuta 2010
Nible ja jeejee224: Liittymiänne oli tutkittu erillisillä vikailmoituksilla. Näissä häiriötilanteissa kyse on ollut todennäköisesti Lappeenrannan ja Imatran kaapeli-TV -verkossa havaitusta häiriöistä, jossa häiriötä oli havaittu LinkSys -merkkisillä kaapelimodeemeilla. Häiriötilanne oli korjattu tietojemme mukaan 25.8.2010 iltapäivällä.

Kime: Liittymästäsi on ollut avoinna vikailmoitus, joka oli valmistunut 24.8. aamun aikana. Tietojeni mukaan yllämainittu Lappeenrannan häiriötilanne ei ole varmuudella vaikuttanut suoraan sinun liittymääsi, mutta yllä mainitun häiriön korjauksen yhteydessä verkkolaitteellemme tehdyt korjaustoimenpiteet ovat voineet aiheuttaa liittymääsi lyhyet katkokset 25.8. aamu- ja keskipäivän aikoihin.

Jos liittymässäsi on vielä ilmennyt häiriötä, kannattaa ensin koittaa modeemin uudelleen käynnistystä. Jos ongelma yhä jatkuu, kannattaa jättää liittymästä uusi vikailmoitus, esimerkiksi vikailmotuslomakkeemme kautta.

Pahoittelen liittymienne häiriötilanteista aiheutunutta harmia.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

  • 0 kommenttia
  • 27. elokuuta 2010
Mikähän mahtaa mokkulassa olla vikana ku toimii kerrallaan ehkä 2min, ja sen jälkeen liikenne menee nollille eikä toimi ennenkuin taas suljen yhteyden ja avaan uudestaan. Ja taas toimii sen pari minuuttia. Laitteen uudelleen asentamista olen pariin otteeseenkin kokeillut. Välillä myös heittää ilmoitusta "Virhe 619 yhteyttä etätietokoneeseen ei voitu muodostaa"

  • 0 kommenttia
  • 29. elokuuta 2010
Ei huhhuh, taas on yhteys nurin ja mokkulalla mennään. Tällä kertaa ongelmana DHCP johon ei saada yhteyttä, johan se yhteys toimikin muutaman päivän vikailmoituksen jättämisen jälkeen. Tällä kertaa modeemissa jopa palaa kaikki valot. On taas käynnistetty modeemia uudelleen ja reititin on käynnistetty uudelleen.

Alkaa kyllästyttää. Vikailmoitusta en kehtaa jättää, jos taas vaihteeksi on tälläinen lyhyemmän laatuinen "peruskatkos". Jos ei huomennakaan toimi iltapäivään mennessä ei ilmeisesti ole muuta vaihtoehtoa kuin jättää vikailmoitus.

Mikä meni kesällä pieleen teillä? Kesään asti yhteyteni on toiminut koko asiakkuusaikani hyvin muutamaa pientä katkosta huolimatta jotka ovat yleensä koskenut koko maata. Kesän aikana on alkanut lähes jokapäiväinen katkeilu, jossa yhteys katkeaa ja palaa muutaman minuutin tai muutaman kymmenen minuutin sisällä.

Milloin näistä katkeiluista voi alkaa vaatimaan korvauksia? Jos jatkuvat lyhyet katkeilut eivät kuulu korvausten piiriin ei jää muuta vaihtoehtoa kuin odottaa määräaikaisuuden loppumiseen ja siirtyä toisen operaattorin asiakkaaksi!

Loppuun vielä kysymys. Jos yhteys katkeilee useasti mutta lyhyen ajan verran ja siitä tehdään vikailmoitus, ja teidän puoleltanne ei löydetä vikaa ja asentaja tulee tutkimaan laitteet ja yhteys sillä hetkellä toimiikin odotusten mukaisesti, tuleeko siitä 99€ lasku? Entäs jos yhteys edelleen asentajakäynnin jälkeen jatkaa katkeilua ja tehdään uutta vikailmoitusta ja jälleen tulee asentaja tutkimaan eikä sillä hetkellä löydä vikaa, taas tulee 99€ lasku? Itselläni ei ainakaan ole varaa maksaa jokaisesta yhteyden katkeamisesta, on suorastaan pelottavaa jättää vikailmoituksia jos siinä on mahdollisuus että joutuu maksamaan siitä että yhteys ei juuri sillä asentajakäynnin hetkelle katkeilekkaan.

Pahoittelen pitkää viestiä, mutta tämä alkaa todella ärsyttämään. Yhteys on taas juuri sopivasti poikki iltana jolloin BB-talossa on bileet ja pätkimätön yhteys olisi kiva.

EDIT: Tämä katkos nähtävästi kestikin noin tunnin. Toivottavasti katkokset nyt loppuvat, toivon edelleen selvitystä viestissäni esitettyihin kysymyksiin ja DHCP ja DNS palvelimien korjausta, koska nämä ovat yleisimmät ongelmanaiheuttajat.

  • 0 kommenttia
  • 30. elokuuta 2010
Taas eilen pätki, pätki ja katkesi kokonaan. Myös vikailmoitus jätetty.
Samaa oli jo viimeviikolla useampaan otteeseen, mutta ei tunne pelle automaattiin alvariinsa jaksa enää soitella.
Siis edelleenkään ei ole vikaa pystyneet korjaamaan.... huoh..

Asiakkuus Soneran kanssa on yhtä antoisaa kuin löisi päätään Karjalan mäntyyn...

  • 0 kommenttia
  • 1. syyskuuta 2010
Taas on poikki! Tällä kertaa "DHCP Server not detected". EI toimi ilman reititintä välissä, ei toimi reitittimen kanssa! Juuri kerkesin iloita että jopa päivä mennyt pätkimättä ja viisi minuuttia myöhemmin yhteys poikki!

Tällä kertaa modeemissa osan ajasta palaa online-valo ja sitten taas katoaa, mutta wideband-valo ei syty ollenkaan! Jälleen mokkulalla mennään, noh tuleepahan hyödynnetyä sitäkin!


Nämä katkokset häiritsevät siinä määrin liikaa, että kohta alkaa olemaan korvausten aika!

Tämän viestin kirjoittamisen aikana ongelma ilmeisesti siirtyi nimipalvelimiin joihin ei saada nyt yhteyttä!

E: Nyt palaa jo Wideband-valo, mutta yhteyden muodostaminen tyssää DHCP:hen!

E2: Sympaattinen vianrajausautomaattinne osasi taas kertoa että, liittymässä on häiriö joka voi johtua laitteista tai Sonerasta, eikö vianrajausautomaatin tulisi kertoa missä se vika on eikä vaan kertoa että joo kyllä sitä vikaa on! Jonka jälkeen uhkailtiin taas asentajakäynnin maksulla!

Ja kertokaa nyt että miten voin testata kaapelimodeemini, koska minä en todellakaan aio lähteä joka katkoksen kohdalla Sonera-liikkeeseen testaamaan modeemia, jotta voin jättää vikailmoituksen. Ja miten testataan modeemi vaikka yöaikaan kun liikkeenne ei ole silloin auki?!

Kertokaa miten tälläiset ihme pätkimiset tutkitaan? Jos yhteys pätkii välillä ja välillä ei miten voitte korjata tilannetta jos tarkistushetkellä yhteys toimii?

T. Tällä hetkellä erittäin vihainen ja tyytymätön asiakas!

  • 0 kommenttia
  • 1. syyskuuta 2010
Juu selkeetä on ollu, eilen kirjoittelinki aiheen että miten kävi kun yhteys meni poikki ja useista kerroista huolimatta et noussut yhteys ylös..ja nyt kun katselen kaapelimotun logia niin alko naurattaan.. jopa päiväykset on pielessä ja yöllä on ollu katkeilemisia.. eli eilenhän oli 31.8.2010 ja tänään on siis oltava thu jan 1 1970..

Tue Aug 31 10:01:33 2010
ja
Thu Jan 1 00:27:59 1970
tuon välin ilmeisesti ollut jotenki kunnossa, mitä nyt tietysti et äärettömän hidas siihen nähden mitä ko nopeuden pitäisi..Sapettaahan se kuin pientä oravaa..Käpy olis muttei hampaita..Nopeudet kun tuppaa jäämään sinne alle 50 useimmiten siinä 30 nurkilla toi downi nopeus..uppi on kohtalainen 4 nurkalla tai vähän yli..
Multa ainakin loppuu rahkeet siihen et miten saisin toimimaan nopeammin ja paremmin..
Vikailmonkin tein eilen mutta joiduin perumaan koska yhteys alkoi tupakalla käynnin jälkeen toimimaan, enkä halua että tsekkauksesta tulee mulle se lasku..Rasittavaa..Toden totta..

  • 0 kommenttia
  • 1. syyskuuta 2010
Unohdin mainita, että taas toimii. Tosin en jaksa tästä innostua kuten ennen, koska historian huomioon ottaen yhteys tulee katkeilemaan uudelleen.

  • 0 kommenttia
  • 1. syyskuuta 2010
Samaan joukkoon liitytään täältä Lappeenrannan läntiseltä puolelta. Tälläkin hetkellä kilpailevan firman kännykkäliittymän varassa.

Itsellä ollut noita pätkimisongelmia aina satunnaisesti. Pisimmillään taisi olla puolen vuoden jakso ilman suurempia ongelmia, mutta sitten viime keväänä suostuin nopeuden nostoon ja ongelmat alkoivat uudelleen. Olen ilmoitellut aina pidemmissä katkoksissa vikapalveluun. Ikinä ei ole mitään vikaa Soneran puolelta myönnetty, korkeintaan on modeemeja vaihdeltu. Viimeisimmän ilmoituksen tein noin viikko sitten ja parissa päivässä tuli viesti, että mitään vikaa ei ole missään. Ja voin vakuuttaa, että vika ei ole minulla olevissa laitteissa. Taloyhtiön kaapeloinnin kunnosta en tietenkään voi mennä takuuseen, mutta sehän ei enää sitten kuulukkaan minulle. Erikoista vain, että jostain syystä katkos aina menee ohi vaikka vikaa ei ollutkaan, yleensä ilman mitään toimia omilla laitteilla.

Ja tuo vikapalvelu on kyllä yhtä asiakkaan kiusaamista. Paras keino on valita oikea kohta valikosta ja kun pyytää henkilötunnusta niin vaikka haistatella sille pariin kertaan (...tai voihan siinä olla hiljaakin jos hermot vielä on siinä kunnossa tämän liittymän kanssa) niin pääsee jonottamaan ihan elävälle ihmiselle! Siltä sitten saa usein kuulla ensimmäiseksi uhkailut miten kalliiksi vian selvitys tulee, jos se on asiakkaan omissa laitteissa.

  • 0 kommenttia
  • 2. syyskuuta 2010
Tuossa jaripk:n ongelmassa on hämmästyttävän paljon samaa kuin omassani !!

Eilen (1.9) hyytyi yhteys jälleen... taas pelle automaattiin kuuntelemaan päläpäläpäläpälä...
Soitin myös Kuluttajaviraston kuluttajaneuvontaan ja apuja sieltä saa vahingon korvaus tilanteessa.
Kirjasivat ilmoituksen ja ottavat yhteytta Soneraan mikäli riitautan tapauksen.
Pyysivät ottamaan ylös ja säilyttämään vikailmoitus numerot. En tainnut olla ainut Soneran toiminnasta valittanut / neuvoja kysellyt ;)

Voisiko nyt joku Soneran henkilö kertoa, mistä tämä johtuu ja milloin korjaatte?

  • 0 kommenttia
  • 5. syyskuuta 2010
Pätkii se täällä Mäntsälässäkin. Kesään asti pari vuotta toiminut hienosti, lukuunottamatta viimevuotista firmware-päivitystä, joka sotki liittymän joksikin aikaa.

Itselläni modeemina EPC3000 ja nopeus tuo paljon puhuttu 100/5. Yleensä vähintään yhden resetin se vaatii päivässä ja viimepäivinä ei ole auttanut heti sekään. Viimeksi eilen oli useamman tunnin yhteys seis, kun odoteltiin dhcp-osoitetta. Tänä aamuna oli sama juttu.

Enpä tiedä tuleeko tuosta toimivaa. Mokkulayhteys on itsellänikin tullut kovin tutuksi. Onneksi kilpailijan 3G sentään toimii.

  • 0 kommenttia
  • 9. syyskuuta 2010
yhdyn edelliseen kirjoittajaan. 100/5 toiminut mäntsälässä suht ok aina kesään saakka, siitä alkoi ongelmat.

Modeemina EPC3000 joka jo kertaalleen vaihdettu, edellinen jäi vilkuttelemaan US/DS valoa.

Uudella modeemilla yhteys palautui mutta viimeaikoina lähes kokoajan pientä packet lossia havaittavissa gw osoitetta 80.222.120.1 pingatessa.

Äsken taas oli suurempi katkos n.1½h, alkoi kasvavalla packet lossilla hyytyen lopulta kokonaan. Ainakin välillä valot paloi normaalisti mutta liikenne täysin seis, ei saanut osoitetta eikä buutista ollut apua.

Vikailmoituksia on tullut tehtyä ja linjaakin on mittaamassa käyty, ei kuulemma juuri paremmat voisi olla.

Yritä tällä nyt sitten töitä tehdä kun VPN ja ssh yhteydet ei pitkää katkosta kestä, hermoja unohtamatta.

  • 0 kommenttia
  • 9. syyskuuta 2010
Samat ongelmat. Sama paikkakunta. Liikenne ollut seis jo pari tuntia. Linjat mitattu, modeemi vaihdettu ja vikareita tehty. Nyt tarvis jokin sortin informaatiota Soneran suunnalta. Mikä täällä mättää? Niin ja jumalan kiitos on taas tämä mokkula.

  • 0 kommenttia
  • 10. syyskuuta 2010
Joo Mäntsälässä tosiaan pätkinyt 100/5 yhteys kovasti viime päivinä ja modeemina on EPC3000. Valot palaa täälläkin normaalisti mutta yhteys ei silti toimi.

  • Faxaaja
  • 278 kommenttia
  • 13. syyskuuta 2010
Viikon verran on taas ollut erinäisiä pätkintöjä. Useampaan kertaan päivässä.
Välillä auttaa kun uusii ip:n tukiasemalta, välillä pitää buutata modeemi. Välillä ei tarvi tehdä mitään vaan alkaa toimimaan hetken päästä itsestään.

Välillä gateway ei vastaa pingiin, välillä vastaa mutta soneran verkon ulkopuolella olevat eivät vastaa.

Välillä illalla, välillä yöllä. Päivällä tapahtuvia katkoksia on satunnaisina päivinä.

Lauritsalan kaakkoispuolella nämä ongelmat.

2008 alkupuolella tuli tuo 100Mbps liittymä otettua ja toukokuulle 2010 asti toiminut kohtuu hyvin.
Toukokuulla on verkossa tapahtunut jotain, joka on alkanut tuota toimivuutta aiheuttamaan.

Tai alkaako sitten modeemi jo olla ikänsä lopussa.

  • 0 kommenttia
  • 16. syyskuuta 2010
Hei, taas inhoittavaa pätkimisongelmaa. Nyt ei yhteys varsinaisesti ole pitkiä aikoja poikki, vaan katkeaa pariksi minuutiksi ja toimii taas noin minuutin tai kaksi ja sitten katkeaa. Ja taas kerran tähän aikaan, eli modeemia ei voi testata. Mutta modeemissa tuskin on vikaa kun jo eiliseen asti toimi pätkimättä, ehkäpä viikon(?). Eilen katkesi kerran klo 15 aikaan, joten KTV-verkon huoltotöiden piikkiin voidaan laittaa...

Nyt taas alkoi toimimaan, mutta kuinka kauan toimii?


Nyt en jaksa valittaa enempää kun sopimukseni päättyykin jo 25.2.2011. Eipä ole enää pitkä aika, jos tilanne ei korjaannu, Saunalahti odottaa.

On törkeää, ensin maksaa monia satoja euroja Soneralle, jonka jälkeen asiakkuus palkitaan ongelmilla! Kiitos erittäin paljon! Otan mielummin hitaan toimivan kaistan kuin nopean "toimii-kun-haluaa-kaistan" ! Sonera-asiantuntijat olette olleet asiallisia ja auttavaisia joten älkää ottako itseenne tätä viestiä. Tulen ilmoittamaan katkoista, mutta en jaksa enää taistella. Korjaantukoon jos on korjaantuakseen, jos ei liittymä vaihtuu.
PS. Turha soitella sopimuskauden päättymisen lähistöllä jos nykyiset ongelmat eivät ole korjaantuneet.

Lisäys: Yritin lähettää viestin jo 21:15 mutta katkesi taas ja nyt alkoi jälleen toimimaan. Jos nyt menisi viesti läpi.

  • 0 kommenttia
  • 28. syyskuuta 2010
kopkop, 100/5 ja epc3000 toiminut nyt 2vkoa moitteettomasti ainakin mäntsälässä joten oikeita toimenpiteitä lienee tehty, kiitos niistä. Toivotaan että syksy ja tuleva talvi menee kivuttomasti.

  • 0 kommenttia
  • 30. syyskuuta 2010
Yllättävää kyllä, täälläkin toiminut hyvin viime viestin lähetyksen jälkeen, tai eilen ja kerran aiemminkin katkesi pikaisesti, mutta ei niin pahoja katkoja kun ennen ollut.

  • 0 kommenttia
  • 3. lokakuuta 2010
jeejee224 kirjoitti:
Yllättävää kyllä, täälläkin toiminut hyvin viime viestin lähetyksen jälkeen, tai eilen ja kerran aiemminkin katkesi pikaisesti, mutta ei niin pahoja katkoja kun ennen ollut.


Kiusaamistako? Heti tuon viestin kirjoituksen jälkeen on pätkinyt päivittäin vähän lisää, mutta edelleen lyhyempiä katkoja, mutta nyt on taas pidempi katko meneillään. Modeemin wideband valo ei taas pala. Olen myös ostanut uuden reitittimen eilen, eli ei ollut ainakaan reitittimessä vikaa. Ei kyllä hyvältä näytä. Vielä reilut 4kk sopimusta jäljellä, eli vielä on mahdollisuus parantaa. Pidän tästä edespäin katkoista ja niiden pituuksista kirjaa. Toivottavasti korjaantuu, sillä pidän 100M nopeudesta. Mutta ei tule tuottamaan ongelmaa siirtyä hitaampaan 24M nopeuteen kilpaijalle, kunhan vain yhteys toimii.

EDIT: Täsmällisesti katkesi taas kello 21:00 ja katko kesti noin kymmenen minuuttia, ja ongelmana jälleen DNS ainakin reitittimen, Live Messengerin ja Windowsin oman vian etsinnän mukaan.
Kumma kyllä näiden DNS-ongelmien aikana ei kyllä mitkään sivustot toimi myöskään pelkällä IP-osoitteen kirjoittamisella osoiteriville. Eli olettaisin että jokin muukin katkeaa kuin yhteys DNS:ssään

  • 0 kommenttia
  • 6. lokakuuta 2010
jeejee224: Ilmoita laajakaistayhteyden katkoksista Vikapalveluun Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Lomakkeen viimeisen sivun Lisätiedot-kenttään voit kirjoittaa vapaamuotoisen vikakuvauksen eli kertoa ainakin miten katkos ilmenee modeemin valoissa sekä milloin ja kuinka usein katkoksia ilmenee.

  • 0 kommenttia
  • 23. lokakuuta 2010
Taas poikki, eilen taas olin tyytyväisenä kun on toiminut niin pitkään jo hyvin ja aamulla herätessä odottikin yllätys, netti jälleen poikki. Modeemin Wideband-valo ei pala. Vikailmoitus jätetty.

Pääsee taas mokkulaa hyödyntämään.

Kysymyksenä vielä, onko mahdollista saada lisätietoja siitä viasta joka ilmoitetaan pian korjatuksi? Ilmoitus siitä että vika on korjattu on outoa, kun ei varsinaisesti tiedä mikä se vika loppujenlopuksi olikaan?

E:16.22 Nyt jatkoi toimintaa, kiitos nopeasta korjauksesta. Toivottavasti oli viimeinen tuntien mittainen katko, tai katko ylipäätäänsä pitkään aikaan.

  • 0 kommenttia
  • 26. lokakuuta 2010
Hei, sain Soneralta eilen puhelun, jossa kyseltiin vikailmoituksesta. Ja pakko kertoa erittäin ystävällinen henkilö oli puhelimessa, kiitos siitä.
Mutta yksi asia jäi epäselväksi. Onko vikailmoitukseni nyt käsitelty vai vieläkö katkeilun syitä tutkitaan?
Sain käsityksen että, jotain tarkempaa setvimistä saattaisi tapahtua mutta en ole täysin varma koska se oli osa pidempää soittajan puhejaksoa jossa selvitettiin mahdollisia syitä katkeiluun, siksi kiinnostaisi tietää vikailmoituksen tila :) Viitsisikö joku asiantuntijoista selvittää tämän.

Kiitos.

Vastaa