Tein 2 viikkoa sitten sopimuksen Soneran KotiTV:stä. Pe 18.2 sain viestin, ettei Sonera sittenkään pysty toimittamaan laajakaista/kotiTV palveluja kotiini, koska kuulumme Elisan kuituverkkoon (tämä kuulemma selvisi vasta asennusvaiheessa). Sonera siis irtisanoi sopimuksemme 18.2. Kuitenkin sain ma 21.2 KotiTv-paketin kotiini. Olen useasti yrittänyt soittaa Soneran asiakaspalvelunumeroon ja tekniseen tukeen selvittääkseni tätä sotkua mutta jonot ovat hirvittävät. 15 jonottamisen jälkeen menee hermot, koska miksi joudun maksamaan puheluista Soneran mokan takia. Kuka tulee hakemaan KotiTV-paketin pois? Ei kai ole minun tehtäväni juosta postiin, jos kerran Sonera irtisanonut sopimuksen ja kuitenkin lähettänyt paketin?
Lain mukaan Elisa on kyllä velvollinen vuokraamaan kuituverkkoaan Soneralle, miksi Sonera ei suostu vuokraamaan sitä, kun on kerran luvannut asiakkaalle KotiTv-palvelujaan?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.