Skip to main content

Cisco EPC3825 ei toimi - firmware päivitystä


Hei,

Lokakuussa avattu liittymä on pätkinyt alusta asti jatkuvasti, mutta asian selvitys on jäänyt kun netti on ollut sopivasti toimimaton aina kun asiaan olisi ollut aikaa perehtyä. Modeemi siis reboottailee jatkuvasti, ja ilmeisesti ongelma on tässä mallissa enemmän kuin yleinen. Kuitenkin foorumeiden perusteella joillakin on auttanut tuo Firmware update + firewall disable, joten voisitteko puskea tähänkin laitteeseen uuden firmiksen? Nykyinen epc3825-v302r12901-100201c ei ilmeisesti ole uusin.

Asiakasnumeron vissiin tukihenkilöt näkee tilin tiedoista? Sonera tunnukset on myös samalla käyttäjänimellä.

  • 8. tammikuuta 2014
Hei jamiol,

Modeemillesi laitettu nyt päivitystä tulemaan. Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu edelleen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

  • 8. tammikuuta 2014
Moi,
Netti pätkii täälläkin. Kesällä on netti hankittu ja on pätkinyt siitä asti. Voiko firmware päivitys auttaa?

  • 9. tammikuuta 2014
Hei toffe,

Päivitystä laitettu tulemaan modeemille.

  • 20. tammikuuta 2014
Moi,
Netti pätkii täälläkin. viimetalvella on netti hankittu ja nyt on netti alkanut menee poikki 10 kertaa päivässä. Voiko firmware päivitys auttaa?

  • 21. tammikuuta 2014
Hei killers467

Laitettu päivitys tulemaan.Ilmoitathan jos vika siitä huolimatta jatkuu!

  • 31. tammikuuta 2014
Moi,

Olen minäkin valitellut laajakaistan pätkimisestä. Olisko mahdollista saada firmwaren päivitys meidänkin purkkiin?

t jari

  • 31. tammikuuta 2014
Hei koskeja,

Modeemillesi on laitettu päivitysta tulemaan.

  • 3. helmikuuta 2014
Moi,

Tein aiemmin vikailmoituksen, sain sen kirjauksesta SMS vahvistuksen.
Siinä luvattiin ilmoittaa kun vika on korjattu.

No, nyt näyttäisi,että firmware päivityksen ja modeemin asetusten muuttamisen jälkeen raportoitu ongelma on poistunut.

Vikailmoituksen voi sulkea.

Kiitos avusta,
t jari

  • 4. helmikuuta 2014
Hei koskeja

Vikailmoituksen peruutukset kannattaa tehdä heti soittamalla jotta esimerkiksi asentajatyön peruminen voidaan hoitaa nopeasti. Sinun tapauksessasi työ ei ollut ehtinyt asentajalle joten ilmoitin antamasi lisätiedot + perumispyynnön vikailmoituksen käsittelijälle!

Hienoa että yhteytesi toimii taas :)

  • 5. helmikuuta 2014
Meillä 100M yhteys ja ciscoEPC3825 ollut käytössä reilun kuukauden ja pätkinyt alusta asti. Saisinko päivityksen minäkin? Tuon firewall-disable -jutun jo tein, mutta siitä ei ollut apua.

  • 6. helmikuuta 2014
Hei Veikko60,

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin laitteesi ja liittymäsi tiedot.

  • 8. helmikuuta 2014
Tervehdys Antti,

Vähän kesti mutta tässä nyt asiakasnumero: **********

  • 10. helmikuuta 2014
Hei Veikko60,

Modeemille laitettu päivitystä tulemaan. Mikäli ongelma kuitenkin tuon jälkeen vielä jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

  • 10. helmikuuta 2014
Sama modeemi täälläkin ja yhteys pätkii useamman kerran päivässä.

  • 11. helmikuuta 2014
Hei haapan,

Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • 11. helmikuuta 2014
En ole vielä saanut ensimmäistä laskuani, joten en tiedä asiakasnumeroani. Mistä sen saisi selville?

  • 11. helmikuuta 2014
Hei haapan,

Tiedätkö mahdollisesti tilausnumeron? Jos tiedät sen, niin voit lisätä senkin tietoihisi.

Jos sinulla on meiltä ollut aikaisemmin esim. kännykkäliittymä omissa nimissäsi, niin näet asiakasnumeron myös sen laskusta.

Jos et tiedä kumpaakaan noista, niin voisit laittaa yksityisviestiä meille Facebookin kautta. Sitä kautta kerrot esim. liittymän osoitteen ja omistajan nimen, niin saataisiin asia eteenpäin. Tänne julkiselle palstalle niitä ei kannata välttämättä kirjoitella.

  • 11. helmikuuta 2014
Päivitin nyt tilausnumeron tietoihini.

  • 11. helmikuuta 2014
Hei haapan,

Tuossa oli ilmeisesti modeemin mukana tulleen tilausvahvistuksen numero? Löytyykö sinulla laajakaistan tilausvahvistuksen numeroa? Laittamallasi numerolla en ikävä kyllä löydä tietojasi.

  • 11. helmikuuta 2014
En löytänyt laajakaistan tilausnumeroa, joten laitoin asiasta yksityisviestiä Facebookin kautta.

  • 12. helmikuuta 2014
Terve,

päivitin kiinteän Soneran kaapelinetin 10 megaisesta 100 megaiseen. Aiemmin yhteys toimi erittäin hyvin: yhteyden nopeus pysyi 10 megassa, eikä yhteys pätkinyt. Kun vaihdoin Siscon modeemin, alkoi yhteys pätkiä (nopeus on ollut hyvä, kun yhteys on toiminut). Modeemi myös boottailee itseään kerran tunnissa tai kahdessa.

Koitetaan siis firmwaren päivitystä. Eli tilaisin päivityksen tänne meille. Asiakasnumeron päivittelin profiiliin.

Kiitoksia avusta!

  • 12. helmikuuta 2014
Hei ronsuke,

Laitettu sinulle päivitystä tulemaan!

haapan, sinun asiasi olikin jo hoidossa facebookin kautta :)

  • 16. helmikuuta 2014
Mikäs on kun piuhan kanssa yhteys toimii miltein ok mutta wlan yhteys pätkii niin P*rk**n paljon.. Hyvä että ehtii esim hotmailin sivua aukaista niin wlan on hukannu yhteyden ja samalla modeemista käy katsomassa niin siellä näyttää olevan kaikki kunnossa.. Kuulemma sudentiellä kaverilla sama ongelma että piuhan kautta toimii mutta wlan hukkaa yhteyden..?


Lisäys: Näkyy nyt pätkii miten vain

  • 17. helmikuuta 2014
Hei SD89,

Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voidaan laittaa modeemille ohjelmistopäivitystä tulemaan. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • 17. helmikuuta 2014
Muuten hyvä mut mistä saan asiakasnumeron kun tyttöystävälle ei ole vielä tullut laskua?





Löytyikin asiakasnumero kun kirjauduimme omille sivuille verkkopankki tunnuksilla ja se on lisätty profiliin. Netti tänään toiminut hyvin hyvin hyvin huonosti.. Tällä hetkelläkin mokkula käytössä.

Vastaa