Ihmettelin tässä taannoin, kun kilpailutin Telian mobiilipalveluja ja olisinkin saanut kilpailevalta yhtiöltä edullisemman tarjouksen, niin Telialta vaan tylysti vastattattiin, että “ainahan sulla on oikeus lopettaa koko liittymä”!!!??? Jos tämä on hyvää palvelua niin haloo!! Luulisi muutenkin, että kun liittymän on jo vuosia ollut käytössä, niin se jotenkin näkyisi paremmin hinnanalennuksina ja muina etuina kuin vaan että saat tyyliin CMoren kuukaudeksi veloituksetta käyttöön ja sekin sitten pitää muistaa perua ellei halua jatkaa. Tässä parhaillaan taas kilpailutus menossa… Jos Telia haluaa pitää minut jatkossakin asiakkaana, niin saa ottaa yhteyttä ja tarjota edullisempaa liittymää ja/tai muita järkeviä etuja!
Telian mobiililiittymän kilpailutus
Tämä aihe on suljettu kommenteilta.
Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.