Skip to main content

Netti ja kotitv ei toimi

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Mikähän on vikana ku yön aikana heitti toimimasta? Onko kenties lasku jäänyt maksamatta vai onko jotain muuta vikaa? Mitenkä saan muutettua laajakaista laskun paperiseksi kun ei tule oikeen lueskeltua tuota spostia tiheään tahtiin?

  • 2. lokakuuta 2012
Hei Tieros,

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin voidaan tarkistaa tilanne, 0200 17000 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 la 9–16.30.

  • 15. lokakuuta 2012
Lasku oli jäänyt maksamatta ja maksoin sen jo torstaina ja netti ei ole vieläkään auennut? Kauanko aukasemisessa menee?

  • 15. lokakuuta 2012
Hei tieros
suorituksesi oli tullut näkyviin tänään ja liittymän aukaisu tapahtuu tämän illan aikana. Hyviä surffailuhetkiä!

Vastaa