Skip to main content

Spotify familyyn päivittäminen ei onnistu

  • 2. helmikuuta 2016
  • 7 kommenttia
  • 70 katselukertaa

Miksi en voi Soneran asiakkaana päivittää Spotifyta Spotify familyyn?

7 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7036 kommenttia
  • 2. helmikuuta 2016

@crrnc kirjoitti:

Miksi en voi Soneran asiakkaana päivittää Spotifyta Spotify familyyn?


Hei crrnc ja tervetuloa Klaaniin! Spotify Familya ei voi yhdistää Soneran tarjoamaan etuun Spotifysta, mutta Spotify Familyn saat käyttöösi suoraan Spotifysta ja sen edun. Tässä lisää tietoa : https://support.spotify.com/fi/learn-more/guides/#!/article/spotify-family


  • Uusi jäsen
  • 5 kommenttia
  • 2. huhtikuuta 2016
Moi,

Mä yritän aktivoida itselleni Familyä. Premium on siis olemassa, maksan sen Soneran laskun yhteydessä.

Kirjauduin yllä olevan ohjeen mukaisesti Spotifyhin sisään, menin päivityssivulle ja tadaa: emme voi tehdä päivitystä, koska kumppaninamme on Sonera???

  • Uusi jäsen
  • 5 kommenttia
  • 2. huhtikuuta 2016
Niin ja lisäisin vielä sen, että en löydä Omilta sivuilta Spotify-tietoja. Laskut kuitenkin kulkevat eli Premium on aktiivinen. :)

Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+7
  • Somettaja
  • 6509 kommenttia
  • 2. huhtikuuta 2016

@IsoPepe kirjoitti:
Niin ja lisäisin vielä sen, että en löydä Omilta sivuilta Spotify-tietoja. Laskut kuitenkin kulkevat eli Premium on aktiivinen. :)

Moi!

 

Meneeköhän spotify sinulla laajakaistan lisäpalveluna? Katso sen alta.

 

Täällä Soneran  sivulla on kuvattu Familyksi päivittäminen kaikissa mahdollisissa tilanteissa: https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Spotify-Premiumin-paivittaminen-Familyksi?id=1446

 

Selviääkö tosta? :)


  • Uusi jäsen
  • 5 kommenttia
  • 4. huhtikuuta 2016
Moi, selviää kyllä, kiitokset! Ainoa ongelma vaan on se, etten mä oikeasti löydä Omilta sivuilta mistään Spotify-tilaustani. Ei ole laajakaistan eikä TV-palveluiden alla. Matkapuhelinliittymää mulla ei ole Soneralta.

Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 1758 kommenttia
  • 4. huhtikuuta 2016

Entä jos valitset Omilta Sivuilta laajakaistaliittymäsi -> lisäpalvelut ja laitat täpän kohtaan "käytössäsi nyt". Eikö sielläkään näy valittuna lisäpalveluna Spotify Premium tiliä?


  • Uusi jäsen
  • 5 kommenttia
  • 4. huhtikuuta 2016
No katohan... tuo täppä jäi huomaamatta. Nyt löytyi, kiitos Merja_J!!! :)

Vastaa