Taloudessani oleva laajakaista-yhteys ei ole toiminut syyskuun aikana ollenkaan. Ongelma alkoi 1.9, eikä ole alkanut koko aikana toimimaan. Modeemi on testattu, se toimii kyllä, mutta modeemissa oleva ADSL-valo ei pala, kun liitän verkkopiuhan oman asuntoni pistokkeeseen. Soneran Tekniseen tukeen en pääse, koska jonoa on yli puolitoista tuntia, kun 24.9 soneran asiakaspalvelija yhdisti vikapalveluun.
Tähän asiaan liittyen on toinenkin ongelma, nimittäin laskutus. En ole saanut maksamalleni syyskuun laajakaista-laskulle vastinetta, ts. Verkkoyhteyttä ei ole saanut. Silti olen saanut jo ensikuun laskun, jota en aio maksaa, ennekuin yhteys saadaan toimimaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.